Kapitel 9 You and Me Forever and Ever!

Ur Harrys perspektiv.
 
Jag märkte på Louis att ha betede sig annorlunda han var tyst som om han inte vågade säga något för att han var rädd att göra bort sig.Han brukar alltid skämta men inte ett enda skämt hade vi fått hört från Louis sida i kväll.
-"Så kan vi inte köra saning eller konka?"Frågade Liam helt plötsligt och Eleanor tittar på han.
-"Det är orättvisst ni är 5 killar jag är 1 tjej"Säger hon och Liam tittar på Zayn.
-"Men vi kan ju ringa hitt Danielle och Perrie"Säger Liam och Eleanor tittar på dom men nickar endå det kommer säkert komma bra överäns.
***
Tio minuter senare är både Perrie och Danielle här.Ja då sätter vi oss på golvet och tar fram en flaska som vi snurrar på.
-"Harry saning eller konka?"Frågar Liam mig och jag funderar ett tag.
-"Saning"Svarar jag och han nickar innan han och dom andra killarna slår i hopp huvudena för att viska med varandra.
-"Är det sant att du och Eleanor bara är kompisar?"Frågar han och tittar skeptiskt på mig och Eleanor brister ut i gapskratt.
-"Jag och Harry seriöst men inget illa ment Harry men du är som en lillebror för mig"Säger hon till mig.
-"Nej då jag tänker mig inte på Eleanor som något annat än min syrra"Svarar jag och Liam tittar på mig och nickar sakta.
Jag snurrar flaskan och den hamnar på Eleanor och jag ler ett elakt leende.
-"Eleanor fegis saning eller konka"Säger jag och hon skrattar.
-"Saning"Svarar hon och jag skrattar.
-"Vem av killarna skulle du helst gå ut med här i rummet ?och du måste svara ärligt"Frågar jag och hon funderar ett tag och spriker sedan upp i ett leende.
-"Louis eller Niall tror jag inget illa ment killar men dom är nog mäst min stil"Säger hon och ler mot killarna och jag ser hur Louis rodnar...LOUIS RODNAR!!!!!????
Han rodnar ALDRIG och Eleanor fick han just att rodna.
 
Ur Louis perspektiv.

Jag blir helt varm i kroppen när hon säger mitt namn.Jag känner hur en rodnar sprider sig på mina kinder och jag hoppas för allt i världe att ingen ska se.
Eleanor snurrar flaskan och den hamnar på Liam.
-"Liam saning eller konka"Säger hon och Liam funderar ett tag innan han ler stort.
-"Konka"Svarar han och hon skiner upp i ett leende.
-"Vad sägs som att du ska gå ut och springa ett varv runt huset och skrika JAG ÄLSKAR DANIELLE"Säger Eleanor och jag ser hur Danielle rodnar redan och Liam ler stort.
-"Ja man ska ju inte ljuga så"Säger han innan han reser sig och springer ut och springer samtidigt som han skriker JAG ÄLSKAR DANIELLE.
Det ser ganska roligt ut haha.
***
Efter flera timmars roligt skoj med allt mellan himmel och jord så håller alla på att somna.
Vi sitter och ser på The Last Song jag håller just på att somna när jag känner något mot min axel jag tittar ner och ser en sovande Eleanor som lutar sig mot min axel och jag måste bara säga en sak hon är sjukt söt när hon sover.
Jag funderar på att lyfta henne till gäst rummet men då kanske hon vaknar..Mer hinner jag inte tänka innan jag känner hur mina ögonlock slås igen och sömnen tar över min kropp........... Jag måste somnat för jag vaknar nästa morgon av att någon ruskar om mig.Jag öppnar ögonen och tittar in i dom mäst underbara grön/bruna ögonen jag någonsin sett.
-"Godmogon Louis ledsen att behöva väcka dig me det är frukost"Säger Eleanor med sin underbra röst som får mig att smälta.
Jag ler mot henne och nickar innan jag sträker på mig jag har kanske inte sovit det bästa i soffan men Eleanor sov mot min axel så jag kanske inte kommer sova lika bra någonin igen.
***
Vi sitter alla vid frukost bordet och äter på pankakorna och Liam vart snäll att göra.
-"Så killar när åker ni i dag?"Frågar Eleanor mig och jag käner hur ledsen jag blir av att veta att jag måste lämna henne medans jag ska vara i Usa.
-"Vad ska ni tjejer hitta på medans vi är borta?"Frågar Liam och tittar mot tjejerna.
-"Jag och Little mix ska på turne"Svarar Perrie glatt och Liams blick fortsätter till Danielle.
-"Jag ska spela in en dans till en musikvideo"Svarar hon och ler och Liam ler mot henne också.Liams blick flyttas mot Eleanor och alal tittar nu på henne där hon sitter och tänker.
-"Vet inte kanske fixa ett jobb eller bara va med Tara och dom andra tjejerna"Säger hon och jag blir lite förvirrad vem är tara?
-"Vem är tara?"Frågar jag och hon ler söt mot mig.
-"Min lilla syster"Svarar hon.
-"Vad kul jag har 4 systrar"Säger jag och hon ler.
-"Jag har 8 systrar och 4 bröder"Svarar hon mig och jag ler lite det är ganska stor familj om ni fråga mig det är ju 13 barn.
-"Min mamma tar hand om många fosterbarn och adopterar mycket för hon hatar att se barn som är olyckliga"Säger hon sen och jag ler mot henne.
-"Så är inte alla dina riktiga syskon"Frågar Harry förvånat och hon skrattar.
-"Harry det är bara Mick,Max,Simon,Ron och Tara som är mina riktiga syskon"Säger hon och ler mot han och han nickar fundersamt.
-"Vem är Ron?"Frågar han sen.
-"Ron har du nog aldrig träffat efter som det oftast var bara jag och Mick som följt med hem till dig dom senaste åren han är 7"Svarar hon med ett leende som jag tror jag dör för det är så vackert.
--------------------------------------------------
Kapitel 9 TADAAA
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0