Kapitel 9 Livet Utan Dig!

Ur Nialls Perspektiv.
 
När jag vaknar nästa morgon ligger inte Annie bredvid mig men det är inte en så stor förvåning efter som hon är morgon pig hon brukar vakna vid  6 eller 7.
Jag reser mig och tar på mig ett par byxer och en tröja jag suckar när jag ser resväskorna det är i dag det gäller.Jag ska inte se Annie fören om 2 veckor det känns som en evighet.
Jag går ner till köket där Annie står och gör pankokor hon är värkligen UNDERBAR.
-"Hej älskling"Viskar jag i hennes öra och jag hör hur hon fnissar till lite lätt.
*
När vi kommer till flygplatsen är det som väntat MÅNGA fans där.
-"Jag måste gå nu Niall hör jag Annie viska i mitt öra och jag skriver snabbt klart autografen som jag på börjat innan jag går in på flygplatsen med Annie.
Jag känner hur jag får tårar i ögonen det är alltid lika svårt att ta farväl av henne.
-"Vi ses snart Niall jag lovar det är bara två veckor"Säger Annie innan hon kramar om mig och jag gråter ut lite smått mot hennnes axel.
-"Jag ringer dig varje  dag jag lovar"Säger jag tyst och hon kysser mig innan hon skyndar sig bort till sitt plan.
-"Niall vi ska åka nu kom igen"Hör jag Paul ropa på mig så jag skyndar mig till killarna och Paul.
 
Ur  Lovisas perspektiv.
 
Jag står på flygplatsen och väntar på Annie som ska komma snart det känns som om det var år och dar sen vi sågs och det är därför det kommer bli så underbart att vara med henne nu när hon äntligen kommer.
-"LOVISA"Hör jag någon ropa och innan jag hinner vända mig så känner jag hur någon kramar om mig och dena någon är Annie.
-"Hej på dig syrran"Skrattar jag fram och hon skrattar leendes mot mig.
 
Ur Annies perspektiv.
 
Jag ler stort mot min syster. Hon är kanske inte jätte lik mig men det är bara för hon har färgat sitt hår nu har hon typ brunt hår medans jag fortfarande är blond.

-"Så kom nu vi måste hem till mig jag ska vissa dig hela paris så du vet vart vart du ska ta med Niall när han kommer"Säger hon och blinkar mot mig och jag skrattar till hon är seriöst den underbara syster alla vill ha.
-"Men först vill jag att du ska träffa min kille"Säger hon och jag ler stort Markus han är sjukt rolig men hans bror som han bor med tycker jag bara är konstig.
-"Ska vi åka ditt nu på direkten"Frågare jag med ett leende och hon nickar.
Vi sätter oss i hennes röda cab som hon fick av mamma och pappa förra året.
-"Nu ska vi äga den här staden"Säger jag och hon skrattar åt mig och det är d jag inser hur bra det här kommer bli det kommer bli sjukt kul.
*
När vi sitter i Markus lägenhet med Markus så ler jag även fast jag inte hört ett piss från Niall.
-"Så Annie är du fortfarande tillsammans med han den där snubben?"Frågar Markus och jag brister ut i skratt seriöst den där snubben.
-"Om det är Niall du menar så självklart"Svarar jag och han ler mot mig och vi gör vårat handlag som jag kom på när jag var 10 då han och Lovisa bode hemma i Mullingar.
-"Hur kommer det sig att ni inte flyttar i hop?"Frågar jag helt plötsligt dom och Markus börjar skratta.
-"Min bror kan jag ju inte lämna"Säger han och jag tittar skeptiskt på han.
-"Han är ju faktiskt 19 han klarar väl sig?"Frågar jag och han ler.
-"Annie har du snackat något med mamma?"Frågar Lovisa även fast hon vet att svaret är nej  jag har inte snackat med henne sen jag flytta.Jag bara skacka på huvet ho vet inte ens att jag lever eller jo det gör ho efter som jag ringer en gång pär dag för att se om hon vill snacka med mig.
*
Jag går på Paris gator då jag möter Amanda den enda tjejen jag INTE vill träffa nu.

-"Nemen titta är det inte Annie"Säger hon bitchit och jag suckar men himlar med ögonen.
-"Vad vill du?"Frågar jag henne.
-"Att du håller dig borta från min kille om du inte gör det ska jag personligen se till att du gör det"Säger hon kallt.....Ja hon gillar Niall bara för att han är känd.
-"Jag tänker inte göra slut med Niall om du tror det"Säger jag kallt tillbaka och hon ler ett elakt leende och innan jag hinner känna vad som händer känner jag hur hon puttar mig och sen kommer en hård smärta....Alllt blir svart för mig.
--------------------------
Ja sorry för att jag inte skrev i går men jag har en JÄVLIGT bra anledning till att INTE skriva jo ....Det var av den enkla anledingen att jag inte hade något internet så det gick bara inte men här får ni en del.
4 till nästa

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jätte bra!! Längtar till nästa!!:)

2012-09-05 @ 14:08:17
Postat av: Olivia

Grymt! Mer <3 Nej är det nu...

2012-09-05 @ 16:50:01
URL: http://lovveonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0