Kapitel 8 Me and You Forever and Ever!

Ur Louis perspekiv.

Jag satt i soffan med mjukisbyxer och en t-shirt jag brydde mig inte att klä upp mig så mycket efter som det bara var min och killarnas filmkväll då brukar vi vara mjukis klädda.
Liam och Niall skulle fixa godis och dricka medans Zayn skulle fixa filmerna.Harry vet jag faktiskt inte vad han skulle göra han sa i alla fall att han skulle vara hemma till filmkvällen.
Jag tittar på klockan den är kvart i 7 det betyder att killarna kan komma vilken sekund som helst.Just när jag tänker det så hör jag dörren öppnas.
-"LOUIS JAG ÄR HEMMA"Hör jag Harry ropa så jag reser mig snabbt upp ur soffan och springer ut i hallen och ska just slänga mig på Harry när jag ser att han har någon med sig en TJEJ.
-"Harry du sa inte att du skulle ta med dig din flickvän och föresten varför har u inte sagt att du har en tjej"Retas jag men tystnar snabbt med mitt fnissande när jag hör tjejens skratt det låter precis som hon Eleanor jag snacka med men det kan väl inte vara möjligt eller?
-"Hej du måste vara Louis"Säger tjejen som jag nu ser är Eleanor det är sagolikt hur vacker hon är.
-"Japp det är jag och du måste vara Eleanor"Svarar jag och hon nickar innan hon kramar om mig snabbt och jagkäner hur jag rodnar......VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?????!!!!Jag rodnar aldrig och bara av att den här tjejen kramar mig får mig att rodna för guds skull Louis du känner henne inte ens.
***
När om andra killarna kommit och också fått en kram av Eleanor så sitter vi ÄNTLIGEN i soffan och ska se på filmerna Zayn har tagit fram så nu är det bara att rösta mellan Toy story eller någon skräckfilm.
-"Jag vill se på Toy story"Säger Liam OJ vilken förvåning...eller inte.
-"Jag med för jag HATAR skräckfilm"Säger Eleanor och killarna skrattar och självklart är ALLA i mot Eleanor och Liam så det blir skräckfilm och ni skulle sett deras utbyte av blickar.
-"Jag vägrar"Säger Eleanor när hon reser sig men hinner inte så långt innan Harry sätter sina händer runt hennes midja och drar ner henne i hans knä.Jag känner hur svartsjuk jag blir och önskar att det var jag i stället för Harry...Varför gör jag det Harry är min bästa vän och han säger att Eleanor bara är en vän jag måste tro på han.Men det är något inom mig som säger att jag vill ha Eleanor för mig själv men jag kan ju inte vara kär det är omöjligt jag träffa henne nyss...Hon kan i alla fall inte gilla mig tillbaka.
***
Under hela filmen så kan jag inte konsentrera mig efter som Eleanor sitter så nära Harry hon gömmer sig mot hans bröst närdet blir läskigt och ni annar inte hur mycket jag önskar att det var jag.
-"Kan vi inte ha Twittcam!"Utbrister Niall efter att filmen är slut och alla nickar och sist men inte minst så nickar Eleanor lite osäkert också.
Vi loggar in på mitt konto och startar en twittcam och inom lopet av några sekunder så har vi flera  tusen tittare det är underbart.
-"Okej nu ska ni få träffa min vän Eleanor"Säger Harry och vrier datorn mot Eleanor som ler mot kameran 
Tumblr_matsjvno6i1rx9kpfo1_250_large
Jag kan inte slita ögonen från henne hon är så söt och hennes bruna hår passar henne perfekt.
Jag tittar igenom frågorna och kommentarerna och ser att den har skrivit "OMG OMG det är ju Eleanor Clader modellen" Jag vännder mig mot Harry och pekar på kommentaren och han tittar frågande på mig innan han tittar på Eleanor.
-"EL varför har du aldrig sagt att du är modell?"Frågar han henne och hon ler gulligt mot han.
-"Du frågade ju aldrig vad jag gjorde eller något så det kändes bara onödigt"Säger hon med ett litet lurigt leende på läpparna och ska jag vara ärlig är det det sötaste leendet jag NÅGONSIN sett.
--------------------------------------------
Louis är KÄÄÄÄR

Kommentarer
Postat av: Ida

MEEER
AAAAA MÅSTE HA MEEERR😝👍❤

2012-09-25 @ 18:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0