Kapitel 8 Livet Utan Dig

Ur Annies perspektiv.
 
Jag och Niall satt i taxin på väg till våran lägenhet.
-"Niall jag kommer sakna dig så mycket när du åker"Säger jag helt plötsligt och Niall tittar på mig med en sorglig blick han kommer sakna mig med det vet jjag det är hemskt att han måste åka men jag är fortfarande så lycklig att han är så stor.
-"Jag kommer sakna dig med du är ju den mäst underbara personen i världen."Säger han och jag skrattar till.
-"Efter dig"Svarar jag och han skakar på huvet. så där gulligt han bara kan.
Tumblr_m9n1xbfods1ryc527o1_500_large
-"Jag lovar dig Annie INGEN och då menar jag INGEN är mer underbar än du och låt dig inte tro NÅGOT annat"Säger han och jag lutar mig fram och kysser han
Jag ler han är värkligen UNDERBAR det kommer vara svårt att vara i från han hela tiden när han är på turne men jag börjar vänja mig efter som han är borta ganska ofta.
 
Ur Nialls Perspektiv
 
När vi kommer hem så lägger jag i det sista i min resväska och Annie det sista i sin det blev så att hon åker till sin syster.
-"Niall jag kommer sakna dig så sjukt mycket"Säger Annie helt plötsligt och jag ler.
-"Det är just därför du kommer ÄLSKA paris på hösten"Svarar jag och hon tittar konstigt på mig.
-"Niall du vet att jag älskar Paris jag är där vid min syster om du inte minns det"Säger hon och jag skrattar till.
-"Ja och så med mig om 2 veckor"Säger jag och hon skiner upp i ett leende.
-"Ska ni till paris?"Frågar hon och jag nickar och hennes leende blir större innan hon kysser mig och SJÄLVKLART kysser jag henne tillbaka.
-"Det är ju UNDERBART"Säger hon och jag nickar.
-"Men du är underbarare än Paris"Svarar jag och hon rodnar djupt vilket får mig att le ganska stort.
---------------------------
Kort och tråkigt är det enda jag kan säga men jag är värkligen FÖR trött för att skriva mer jag har städat min hamsters bur och gjort ALLA mina läxor vilket inte va lite efter som jag vart sjuk så jag ber hemskt mycket om ursäkt men saken är den att nu när jag INTE har några mer läxor så kan jag skriva i morgon när jag kommer hem och ite är LIKA trött som nu
4 kommetarer klarar ni det?

Kommentarer
Postat av: Anonym

bäst <333

2012-09-03 @ 17:37:32
Postat av: Emma! <33

OMG! Snälla meeeeeer!! :) <33

2012-09-03 @ 20:09:43
URL: http://thisismylifeinwords.devote.se/
Postat av: Stephanie!!

Snällaaaaaaa meeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr nuuuuuuuuu!!! <3 Älskar dina noveller <3

2012-09-03 @ 20:17:41
Postat av: Olivia <3

Meer! <3

2012-09-03 @ 22:41:06
URL: http://lovveonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0