Kapitel 7 You and Me Forever and Ever!

Ur Eleanors perspektiv

Jag och Harry går in på ett mysigt café.
-"Så Eleanor hur är läget när jag inte träffar dig lika ofta"Frågar Harry mig och jag skrattar till.
-"Harry vi träffas lika mycket som innan du blev känd"Säger jag och han skrattar till.
-"Vad vill du ha?"Frågar han mig och jag ler.
-"GLASS"Säger jag och han skrattar för han vet att jag bara ÄLSKAR glass av hela mitt hjärta.
***
Mp7n-xzbhda_large
 
Senare går vi runt på stan och jag går med en vanilj och choklad mjukglass i handen medans Harry som är en te mäniska dricker varm choklad....Haha.
-"Så vad säger du om att gå hem till dig sen film kväll?"Frågar Harry och jag nickar det här kommer bli kul.
-"Kan du inte berätta om killarna i bandet?"Frågar jag på vägen hem mot mig och Harry ler sitt gulliga leende mot mig.
-"Jo visst kan jag det"Säger han och ler större om det nu är möjligt.
-"Zayn är en person som typ kan somna när som helst och är underbart snäll och han ÄLSKAR sin spegel man kan hitta han i sitt rum och han står och speglar sig.Niall är ett matvrak han kan äta hur mycket som hälst uta att bli mätt eller gå upp i vikt han och också väldigt kramgo och man måste bara ÄLSKA hans Irlänska accsent den är jätte gullig.Liam är den som är mest ansvarst tagande men han är grymt rolig precis som alla andra killarna han kan också vara en mjukis som hans favorit film är Toy Story det är ju hur gulligt som helst.Och sist men inte minns ....efter som han är älst så har vi Louis han är svårt att förklara hur han är men man kan väl säga att han är som den manliga verisonen av dig och du den kvinnliga av han"Säger han stolt och det märks tydligt att han gillar att snacka om dom här killarna och så måste han ju gilla att vara med dom efter som han bor tillsammans med Louis.
Jag ser det röda huset tona uppsig framför oss och ler lyckligt är jag drar med mig en förvånad Harry upp för trappan som leder till en liten veranda.
Jag drar upp dörren precis som jag gjort hemma i Manchester.
-"Jag är hemma och har Harry med mig"Ropar jag in i huset och den som är först ut i hallen är Mick efter som Harry och Mick också är VÄLDIGT bra kompisar.
-"HARRY"Ropar han innan han och Harry gör en killig kram.Jag vet att Harry egentligen skulle vilja ge en riktig kram men Mick skulle ALRIG gå med på det för han är värkligen INTE den kramgoa typen.
-"Ska vi äta?"Frågar jag Harry som nickar och tillsammans går vi ut i köket där hela familjen sitter.
-"HEJ HARRY"Utropar mamma och Harry ler mot henne och säger Hej tillbaka.
***
Jag och Harry kliver i skorna för att börja gå till Harry och Louis lägenhet och jag är lite stel på att få träffa killarna jag har ju inte träffat dom tidigare det kan ju li pinsamt om jag gör något fel...Men et är jag van vid jag gör OFTA fel när det gäller att träffa nya mäniskor.
----------------------------------------------
Hur kommer et att gå för Eleanor när hon träffar "the boys"

Kommentarer
Postat av: Ida

MMEEERR
jätte bra 👍❤

2012-09-25 @ 16:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0