Kapitel 5 -7 Livet Utan Dig

Kapitel 5
 
Ur Annies perspektiv.
 
Jag vet att Niall tänker på något som tynger honom men jag vill inte snoka så om han inte vill berätta så ska jag inte göra det.
-"Annie du vet att jag älskar dig va?"Frågar Niall helt plötsligt och jag skrattar till men nickar och han ler.
-"Men du får gärna säga det igen"Säger jag och han ler mot mig.
-"Jag ÄLSKAR dig till månen och tillbaka miljoner gånger"Säger han och jag fnissar.
-"Jag älskar dig mer än du någonsin kan drömma"Säger jag och han skrattar mot mig.
-"Annie i morgon ska jag ta med dig ut på en dejt men klä dig inte FÖR fin klätt för det kommer bara bli jobbigt för dig"Säger Niall och jag skrattar åt han och han ler stort.
-"Okej"Svarar jag smått skrattande och han han följer med i mitt och det slutar med att vi inte ser på filmen....Men åh jag som ville se den.
 
Ur Nialls Perspektiv.
 
När jag vaknar nästa morgon väcker jag inte Annie hon sover så sött så jag går ner och bestämmer mig för att göra frukost men hinner inte särskillt långt innan Liam ringer och säger att jag ska til studeon om 10 minuter.
Jag lägger jordgubbar i en skål och häller upp ett glas mjölk innan jag skriver en lapp.
Jag tar på mig mina skor och skyndar mig ner till bilen där dom andra killarna sitter och väntar med stora leenden.
-"Så vad tycker du om att vi släpper vårt nya album snart?"Frågar Zayn mig helt random.
-"Jag tycker det är grymt bra!"SvararLouis och jag skrattar efter som Zayn fråga mig men jag skulle nog svarat n¨ågot liknande så det gör inte särskilt mycket.
 
Ur Annies perspektiv
 
Jag vaknar och ser att Niall inte sover bredvid han konstigt jag som brukar vara morgon pigg.
Jag tittar på klockan och ser att den är 10 oj jag sover länge och Niall måste vara förskräkt över att han vakna tidigare än 12.
 

Kapitel 6
 
Ur Annies perspektiv.
 
Jag går ut i köket där jag ser en litten lapp på bordet och jag ser direkt att det är Nialls handstil.
 
Hej Älskling.
Oj jag vaknade vid 9 i dag jag täkte göra frukost till dig men sen så ringde Liam och sa att vi skulle till studion....Så jag är nog i studion nu.
Jo föresten jag stälde in frukost till dig i kylen.
Älskar dig///// Niall

Jag kommer på mig själv att le när jag läser Nialls lilla brev eller vad man ska säga det är så gulligt.
Jag skyndar mig till kylen och det första jag ser är jordgubbar och mjölk han känner mig för väl.
 
Ur Louis perspektiv.
 
Jag sitter och tittar på Niall som smsar med någon och han har det där löjliga leendet på läpparna så det betyder bara en sak han smsar med Annie.
-"Niall vad ville Annie nu?"Frågar jag och han tittar på mig oförstående.
-"Hur visste du att jag smsa med Annie?"Frågra han och jag ler innan jag rycker på axlarna och dom andra killarna börjar skratta.
-"Varför skrattar ni?"Frågar Niall och dm skrattar bara mer.
-"Niall du har ett LÖJLIGT leende på läpparna det betyder bara en sak du smsar med Annie"Säger Liam och Niall rodnar djupt och självklart skrattar vi mer åt han då.
 
Ur Annies perspektiv.
 
Jag smsar lite med Niall men sen måste han gå till studion och då är man ensam IGEN.
Jag bestämmer mig för att se på lite tv det är lika bra det jag har inget annat för mig så.
 

kapitel 7
 
Ur Annies perspektiv
 
Jag gör mig i årdning för min och Nialls dejt.
jag tar på mig :
Jag vet inte vart vi ska men om jag känner Niall rätt så blir det något ställe där det inte är JÄTTE mycket folk.
 
När jag får ett sms om att jag ska gå ut så gör jag det efter som vad Niall ville att jag skulle det så.
När jag kommer ut står Niall och Harry lutade på Harrys bil.Niall har ju inte körkort så Harry får ställa upp och köra oss.
-"Så vart sk vi?"Frågar jag men får bara en skakning på huvet från Niall ja ha han tänker inte berätta det.
När bilen stannar så hoppar Niall ut och tar min hand innan vi börjar gå in i skogen.
-"Vart ska vi?"Frågar jag ige.
-"Du får se"Säger Niall med ett leende.
Jag följer han och efter typ 5 minuter så är vi framme vid en sjö där Niall har ställt upp en piknik och ljus.
-"WOW"Är det enda jag får ur mig och Niall skrattar åt mig men det förstås jag måste sett GANSKA dum ut.
Vi sätter oss ner och äter det smakar underbart.
-"Annie det ar en sak jag ville fråga dig"Säger Niall helt plötsligt och jag ler och nikcar mot han.
Han går ner på knä framför mig och jag känner ett lyckorus gå igenom mig.
-"Annie Lovisa Jones du betyder allt för mig och det är därför jag frågr det här vill du gifta dig med mig?"Han ler det där ur gulliga leendet.Jag slår handen för munnen samtidigt som jag nickar och Niall skiner upp i ett leende.
 
Två veckor senare
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag och killarna står i publiken och tittar på Annies race hon är värkligen GRYM på att köra en bil.
 
När Annie kommer upp till oss efter åt så ler hon stort mot oss.
-"Niall jag vann"Säger hon glatt och jg nickr glatt mot henne.
Jag ler stort mot henne och kramar om henne och jag kommer saknar henne så mycket efter att vi åker i morgon.
 ----------
Oj Niall friade till henne vad tycker ni om det?
jag försöker faktiskt bara göra det svårare att släppa taget för Niall sen.
 
4+ kommentarer till nästa?

Kommentarer
Postat av: Olivia <3

Grymt bra! Jag blev lite förvånad med det är nog bra ;)

2012-09-02 @ 01:35:15
URL: http://lovveonedirection.blogg.se
Postat av: Isabell

jättebra :)

2012-09-02 @ 09:24:57
Postat av: Emma! <3

OMG!! vill ha f*cking meeeeeer!!!!

2012-09-02 @ 20:40:26
Postat av: Anonym

MÅSTE skriva meeer den e skit bra!!!

2012-09-02 @ 20:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0