Kapitel 4 You and Me Forever and Ever!

Ur Eleanors perspektiv

Jag vaknar tidigt nästa morgon av att Malin sitter på min säng kant med tårar i ögonen.
-"Malin vad har hänt?"Frågar jag henne oroligt och det brister för henne tårarna rinner ner för hennes kinder och det gör mig orolig att se min älskade syster så ledsen.
-"Oscar..... kysste ....en ...annan.. tjej"Får hon fram mellan tårarna och hulkiningarna och jag kramar om henne hur kan han göra så mot mig.
Oscar och Malin hae snart vart tillsammans i 2 år och han bara gör så mot henne seriöst.
-"Hur vet du det?"Frågar jag henne och hon tittar på mig och jag ser hur hon lider lite men hon vet ju att hon alltid kan snacka med mig.
-"Jag,Lexie och Nina gick liksom ut för att festa i går och liksom han kysste Amelia en den där tjejen som är en player du vet som jag berätta om förut"Säger hon och jag nickar seriöst stackars Malin.
-"Jag vet precis vad du behöver"Säger jag.
-"Vad?"Frågar hon nyfiket och jag ler mot henne.
-"Shopping med dina tjejer"Säger jag och hon ler stort mot mig innan hon nickar.
-"Jag går och säger till dom andra okej?"Säger jag och får okejet att låta som en fråga hon reser sig upp och ler mot mig innan hon skuttar ut ur rummet.Malin har aldrig vart en sån tjej som går och gråter under ett tecke på gurn av en kille efter som det inte är hennes stil.
-"TJEJER VI SKA UT OCH SHOPPA"Skriker jag och hör hur alla skriker typ okej och sånt tillbaka och jag ler stort vi är inte bara en familj och systrar vi är bästa vänner också.
Malin,Lexie,Tara,Nina,Lovisa,Nadja och Nesie kommer ner till mig i halle med stora leende på läpparna jag vet att dom älskar att shoppa.
Det är lite synd att Zarah inte är här men jag förstår att hon vill bekanta sig lite med London  lite först liksom det skulle ju vara jobbigt att vara i en stad man ALDRIG vart i om man är som Zarah hon vill veta allt innan alla andra är där hon vill känna folk innan hella familjen kommer ditt.Jag vet inte varför hon är så men hon är värkligen trevlig så det gör ju det hella mer underbart.
 
Ur Zarahs perspektiv.

Jag går runt på gatorna i London och ler för mig själv jag ÄLSKAR värkligen London.
Jag funderar på om jag ska gå och ta en kaffe eller om jag ska ta en shopping tur.
Jag besämmer mig för attringa Eleanor och fråga hur det är hemma och så jag har ju faktiskt vart borta 1 vecka nu utan att hört av mig särskillt mycket men jag har skaffat ett jobb som fotograf och det är underbart efter som jag ÄLSKAR att ta foton.
Jag letar reda på Eleanor i min telefon lista men självklart hinner jag inte trycka på ring innan jag går in i någon.
Jag tittar upp och möter HARRYS gröna ögon...Jag va jätte kär i Harry förut men inte visste jag att hon bode här i London.
-"Zarah hej"Säger han när han ser att det är jag.
-"Hej Harry"Säger jag med röda kinder...GUD VADD PINSAMT.
-"HARRY!!!"Hör jag en kille ropa och han kommer fram springande och tittar på mig sen på Harry.
-"Jag heter Louis..Louis Tomlinson för att vara exakt"säger han med ett leende.
-"Jag heter Zarah Clader"Och räker fram handen som han snällt skakar.
-"Louis det här är Els syster hon tjejen du snacka med i går på telefonen"Säger Harry till han och han ler ett drömmande leende.
-"Jag måste dra jag ska shoppa och ringa Eleanor och fråga hur hon mår och så"Säger jag och skyndar mig därifrån och jag ser hur Harry puttar till han Louis.
 
Ur Louis perspektiv.

Nu vet jag vad hon heter i efternamn om dom nu har samma efternamn men man kan alltid försöka hitta henne och få veta hur hon ser ut för det vore pinsamt att fråga Harry.Harry väcker mig ur mina dagdrömmar och vi fortsätter hem och jag bestämmer mig för att söka på henne.
-"Så Harry vad ska vi göra senare?"Frågar jag han och han ler ett hemlighets fullt leende mot mig.
-"Vi ska träffa killarna hemma hos Liam och han och Danielle hade en överaskning för oss"Svarar han glatt och jag nickar innan jag låser in mig på mitt rum för att kunna leta reda på Eleanor själv utan att Harry får veta något.
Jag skriver in namnet i sök rutan och det kommer upp bilder på en VÄLDIGT söt tjej.
Det kan väl inte vara hon?
Jag tittar på bilderna och hittar en som Harry lagt ut på Twitter och som tusan är det hon som Harry känner hon jag tror jag är kär i utan att känna...WIERD!!!!!!!!!!!!!!!
Jag synar bilden och ler åt tjejen.
Hon är unerbart vacker.......
-------------------------------
BAM BAM BAAAA Louis är kär i någo som knappt vet att han finns

Kommentarer
Postat av: Ida

Mmmeeerrr

2012-09-24 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0