Kapitel 4 livet utan dig del 2

Ur Nialls perspektiv

Jag och Annie sitter och ser på tv MED popcorn efter som Annie var en sån ängel och gick ner till Louis och Harry och frågade om dom hade och som
Dom små änglarna dom är så hade dom det.
Jag tror jag tittar mer på Annie än på filmen det är inte riktigt min stil av film men jag ser den så gärna tillsammans med Annie för allt blir bättre när Annie är med. Jag och killarna ska åka på turné efter Annies stora race och det kommer bli kul att träffa fans och så men det är alltid lika svårt att lämna Annie här när jag vet att Eleanor ska till USA och göra något mode jobb och det är inte säkert att Danielle eller Perrie kommer vara hemma heller.
-"Niall jag funderar på att åka hem till min syster när du åker på turné" Säger Annie helt plötsligt nästan som hon läst mina tankar. Läskigt. Jag ler mot henne innan jag nickar och böjer mig ner för att kyssa henne. Hon vänder bort huvet så jag pussar henne på kinden och börjar fnissa det tycket hon va jätte kul.
-"varför gjorde du så där"frågar jag henne och hon ler mot mig.
-"för att om jag kysser dig så skulle jag ALDRIG kunna koncentrera mig på filmen igen "svarar hon som
Om det var det mest naturliga i världen. Jag skrattar till och hon ler om möjligt ännu större än innan hon är verkligen underbar den tjejen. Hur kan jag fått någon som henne
När jag är en kille som JAG liksom hon är underbar jag är bara Niall Horan en tonårs idol medans hon är allt oh lite till.
-"Vad tänker du på?"frågar Annie mig och jag ler och svarar ett kort inget men ser att hon inte tror mig.


Kommentarer
Postat av: Emma! <33

Lite lite men den var ju grymt bra!! :) <33

2012-09-01 @ 15:39:59
URL: http://thisismylifeinwords.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0