Kapitel 36 Livet Utan Dig! (sista delen)

3 ÅR senare
 
Ur Nialls Perspektiv.
 
Jag och Annie är som ett par även fast vi inte är tillsammans offentligt efter som hon liksom är DÖD.
Louis och Eleanor ska gifta sig lite senare i dag det kommer bli amazing.Zayn och Perrie har två barn som heter Malin och Annie dom är tvillingar.Liam och Danielle är gifta och har ett bar som heter James det är en kille.
***
Jag tar på mig min slips och tittar mig i spegeln och ler mot mig själv jag ser underbar ut...haha skoja men jag ser bra ut seriöst det ser inte så illa ut.
Nu är det bara att vänta på att Harry och Isabell hämtar upp mig.
Jag går snabbt till Harrys bil när den kör in på infarten.
-"Hej Nialler"Säger han och ler men hans leende försvinner snabbt från läpparna och jag undrar varför och det är då jag ser att Isabell gråter vad är det som har hänt.
-"Isabell vad är det gumman?"Frågar Harry och hon ler mot han.
-"Jag är så glad att Niall är tillbaka i bandet och att Louis ska gifta sig"Säger hon och vi alla börjar skratta seriöst den tjejen är underbar.
 
 
Jag vaknar med ett ryck och tittar på klockan och ser att den är 1 på natten men det är inte det som fångar min upmärksamhet det är årtalet bredvid klockan det vissar 2012 WTF?
Jag tittar mig om kring och får en chock när jag ser att jag är i ett hotell rum och jag ser att Annie ligger bredvid mig.
Jag rör lite vid hennes arm och värmen från hennes kropp får mig att dra bort den snabbt seriöst vad är det som har hänt.
-"Niall klockan är 1 försök somna om"Säger en smndrucken Annie.....Vänta var allt bara en dröm?
-"Annie jag drömde en mardröm"Säger jag och jag hör hur hon fnissar innan hon reser sig upp och kramar om mig.
-"Niall lilla pojken kom igen vad kan hända när jag är med dig här på din turne"Säger hon.
-"Men skulle inte du till din syster?"Frågar jag.
-"Niall minns du inget sen i går eller då Harry fråga varför jag inte följde med på turnen och du fråga om jag ville med?"Frågar hon och jag ruskar på huvet och inte fören hon drar sin hand under mitt öga märker jag att jag gråter.
-"Jag älskar dig Annie jag vet inte vad jag skulle göra utan dig"Säger jag och hon skrattar.
-"Jag älskar dig mäst i hela vida VÄRLDEN"Säger hon och kysser mig mjukt på läpparna.
 
THE END <3
----------------------------------------
sista delen av Livet utan dig snart kommer nästa novell upp.......jag vet att jag sa att det skulle bli en Larry novell men jag ångra mig och ska göra en som ni snart får veta mer om.
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Hej! Jättebra! btw kan jag får vara med i nästa novell och spela huvudperson och blir tsm med Liam elr med Louis? :) Kram! xx

Svar: Jag har redan bestämt vilka som ska spela huvudpersonen det ska vara en kändis och så
Erika A

2012-09-24 @ 15:04:09
Postat av: Isabell

ok :(

2012-09-24 @ 15:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0