Kapitel 34 Livet Utan Dig!

Ur Nialls perspektiv
 
Jag står framför spegeln och tittar på mig själv där jag har slips och kostym det är i dag jag ska få träffa personen som dödade min Annie på rättegången om henne död.Jag sväljer hårt innan jag vänder mig om och möts av det underbara leendet som tillhör Annie.
-"Det kommer gå bra Niall jag kommer vara här när du kommer hem"Säger hon och jag nickar innan jag kysser hennes kalla läppar.
 
Ur Harrys perspektiv
 
Jag och Isabell sitter på planet till Sverige där vi ska ta bussen från arlanda till centrala stockholm där vi ska ta tåg från station till örebro där vi ska byta tåg mot Ludvika där vi ska stanna i 5 minuter innan tåget fortsätter mot Grängesberg.
Jag tittar på Isabell som sover mot min axel hon är vacker jag kan inte fatta hur man kan vara så underbart vacker och underbart snäll på samma gång.
***
Vi står och väntar på tåget som kommer om 3 minuter....Buss resan hitt gick ganska bra efter som ingen vet att jag är här men det dröjer väl inte länge innan någon får reda på det men då är jag förhoppningsvis i Grängesberg med Isabell.
***
Tåget stannar på stationen i Grängesberg klockan är 5 på eftermidagen men vi båda är väldigt trötta efter som vi åkte mitt i natten från min lägenhet i London.
Jag tittar mig om kring lite och det är fint. Det första jag lägger märke till på stationen är den stora vackra bygnaden som står där.
 
-------------------------------------
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jättebra :) längtar redan till nästa :)

2012-09-20 @ 19:43:21
Postat av: Isabell

Lycka till btw :)

2012-09-20 @ 19:44:59
Postat av: Olivia

Fett bra! Mer..

2012-09-20 @ 22:49:02
URL: http://lovveonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0