Kapitel 33 Livet Utan Dig!

Ur Nialls perspektiv

Jag känner hur lyckan sprider sig igenom min kropp jag älskar verkligen Annie av hela mitt hjärta och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.
Jag tittar in i dom underbart gröna ögonen som tittar tillbaka på mig jag förstår inte hur jag kan ha förtjänat något så vackert.
Jag borde igentligen somnat för längesen men jag kan inte för jag måste välja om jag är redo att vara med i one
Direction igen men ska jag va ärlig så vet jag inte om jag klarar av det jag vet hur gärna killarna vill ha mig tillbaka men vill jag vara tillbaka?
Jag grubblar typ hela natten men måste ha somnat för jag vaknar av att Louis häller iskallt vatten över mig och ska jag vara ätlig så har jag saknat hans galna lekfulla saker som han gör helt spontant som alltid får mig att skratta.
Jag har saknat alla killarna på ett sätt men det har även känts så bra att bara va en vanlig kille igen och inte Niall Horan från one direction utan bara Niall.
Jag reser på mig och går ner för att äta frukost och vid bordet sitter Harry och tjejen jag fortfarande inte vet varför hon är här men så länge Harry har det där löjliga leendet på läpparna så har jag inget i mot henne. Jag vet att jag har samma leende på läpparna när jag är med Annie jag liksom gillar den jag när jag är med henne. Jag undrar om hon isabell också har känslor för Harry för som det ser ut nu värkar dom väldigt tajta.
-"Så Isabell berätta om dig själv jag vet inget om dig"säger jag och hon ler
Mot mig.
-"Jag heter isabell och kommer från Sverige jag bor i en lite. By eller vad man ska kalla det som heter Grängesberg där bor det inte jätte mycket folk så det är nästan så att alla känner alla om man är en social person förstås.jag har kusiner på Irland och var på en av era konserter och sen träffades jag och Harry på flyget till Sverige och vi snacka och så sen så glömde vi byta nummer Harry gick in i mig i en livs medels butik och så har vi hålt kontakten ja det är nog det mest intressanta som hänt i mitt liv mer än att jag började på högstadiet och träffa stora idioter "säger hon och jag nickar hon verkar helt okej en typisk Harry tjej det är liksom som om dom är samman länkade på något vis dom måste typ vara gjorda för varandra
Och om dom nu inte är i hop så bör dom bli det för dom är liksom det perfekta paret.

Ur Harrys perspektiv

Jag tittar på isabell och känner hur det löjligt stora leendet kommer upp på
Mina läppar det leendet som jag alltid har när jag ser isabell.
Jag kommer verkligen att tycka det bli kul att åka till Grängesberg och se hur hon lever liksom jag tror hennes liv är LITE annorlunda mot mitt om vi säger så. Jag vet inte om isabell känner som jag men jag skulle INTE ha något i mot att vara mer än vänner med henne för hon har det där lilla extra som typ ingen annan har och dom personerna som har det ska man inte låta gå det var en av anledningarna att jag blev så ledsne när jag såg att jag inte hade hennes nummer förut och den andra är nog för jag HAR känslor för henne och har haft det ända sen konserten jag visste redan då att det var något extra med henne hon liksom sken av glädje.
-"Så Niall har du bestämt dig om du kommer tillbaka och jag tål inte ett jag kommer inte med"säger jag och han skrattar.
-"Ja Harry jag har bestämt att jag inte kommer komma tillbaka.....än jag måste få samla mig lite och om ni fortfarande vill ha med mig i bandet sen när jag gjort det så skulle jag vara den lyckligaste irländska lilla pojken någonsin"svarar han och jag ler mot han för han kommer alltid vara välkommen in i one direction det är där han hör hemma men han behöver tid och då ska vi ge honom tid.
______________________
Nu gör jag något jätte dumt jag är uppe då jag bör sova men skit samma jag behövde bli tröt och det blev jag av att skriva det här kapitlet så här har ni jag vet att det kanske inte är världens längsta men jag är stolt för just nu är det här den längsta novellen jag någonsin skrivit och vet ni vad jag har en as bra ide till en ny novell men jag vill inte sluta på den här så den andra får vänta för jag vill faktiskt inte att den här tt slut det finns så mycket man kan fortsätta skriva om liksom ;) nu ska jag sova .....jag har skol foto i morgon och kommer säkert se ut som skit men skit samma det har jag gjort varje år så varför inte ett år till:)

4till nästa?


Kommentarer
Postat av: Sanna Rådqvist

mer bli bara bättre och bättre :)

lycka till med fotot ;)

2012-09-20 @ 06:51:52
URL: http://www.nattstad.se/MyFunnyLife
Postat av: Isabell

Jättebra :) lycka till med fotot btw =) Kram! xx

2012-09-20 @ 07:39:57
Postat av: Anonym

jättebra :)

2012-09-20 @ 17:25:26
Postat av: Olivia

grymt bra!

2012-09-20 @ 18:28:09
URL: http://lovveonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0