Kapitel 31 Livet Utan Dig!

Ur Författarens perspektiv 
 
Niall har inte gjort så mycket dom senaste dagarna han vart hemma i Mullingar han har bara funderat på hur det skulle vart om han nu INTE slutade i one direction och vad killarna gör just nu.
Han har legat på sin säng och funderat hur det ska bli att se den som dödat hans älskade Annie i ögonen.Vill han veta vem det är?
Amanda sitter fortfarande i häktet och nekat till allt men det går bara ner för henne efter som det finns finger avtryk på kläderna och Annies kropp. Dom har aldrig haft någon begravning efter som dom behöver Annies kropp till utredningen så det är bara att vänta.
Killarna har slöat hela tiden typ när dom inte haft intevjuer UTAN Niall. Harry har bjudit över Isabell för han vill så gärna träffa henne så hon ska komma till London med ett plan som Harry betalade platsen på.
Sen i efter 2 veckor i London så ska Harry följa med Annie till Sverige till Grängesberg för att vara exakt.
Annie sitter därimot ute i skogen och tittar ut över sjön där Niall friade till henne  hon saknar så mycket att vara mänsklig.
Tumblr_malae8ebh21re4amro1_500_large
Två dagar senare
Ur Nialls perspektiv
 
Jag reser mig upp från sängen för att gå ner och äta något.
Jag släppar mig ner för trappan och ser killarna och en tjej sittande i köket.
-"Hej Niall"Säger Harry och jag springer fram och kramar om honom.
-"Jag har saknat er killar."Säger jag och kramar om dom innan jag går fram till tjejen.
-"Niall"Säger jag och räker fram handen.
-"Isabell"Svarar hon och skakar min hand.
Jag ler mot henne.
-"så Niall saknat oss?"Frågar Zayn och Louis i kör och jag kramar om dom.
-"Självklart att jag saknat er"Svarar jag dom och dom skiner upp i två stora leenden.
-"Så vad gör ni här?"Frågar jag dom och dom tittar ner i golvet.
-"Jo vi vill ha dig tillbaka i bandet"Säger Liam och jag tittar på han.
-"Du behöver inte svara nu snälla tänk på saken i alla fall tills i morgon okej"Säger Harry och tjejen tittar på mig och jag förstår inte varför hon är här med killarna.
Jag tar frukost utan att svara på deras frågor och går tillbaka till mitt rum och det första jag får syn på när jag går upp för trappan är den lilla lappen som sitter på väggen.
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jättebra :) Du menar väll att Harry följer med Isabell till Gränsesberg. skickade ett till mejl med idéer :)

2012-09-19 @ 20:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0