Kapitel 30 Livet Utan Dig!

Ur Amandas perspektiv

Jag gjorde mig i årdning för att gå och lägga mig när det knackade på dörren. Jag skuttade glatt ditt i hop om att det skulle vara Niall men fick en chock när jag såg två poliser där utanför. Vad gjorde dom här och vad ville dom mig när jag står i rosa nattlinne.
-" ursäkta men kan du följa med oss här?"frågar den kvinnliga av dom och jag tittar på henne oförstående.
-"det gäller mordet på Annie Jones"säger den andra och jag stelnar till innan jag nickar det är ingen ide att kämpa i mot jag kommer bli upptäckt för eller senare men jag hade hoppas på att Niall skulle han kysst och frist till mig först men men det får vänta ett tag till. Jag tar på mig kläder och följer med som ut till polis bilen som dom ska köra
Mig till stationen i. Jag sitter och tänker på vad jag och Niall skulle kunna haft om vi bara hade vart ett riktigt par om Annie inte hade funnits seriöst det skulle vart så mycket lättare om hon var död och att det inte var JAG som hade dödat henne men man kan inte få allt här i världen.
Dom öppnar dörren åt mig och jag tackar som den snälla flickan jag är men jag vet inte om det var rätt läge att tacka för sjusen så det skiter jag i jag tackar bara för att dom öppna dörren. Jag går i mina 12 cm höga klackar som slår hårt mot golvet och ler mot alla som hår för bi jag må vara en bitch men man kan få medlidande om man spelar blåst liksom haha jag är så smart.

Ur Harrys perspektiv

Vi alla sitter i Liams lägenhet och snackar om Niall jag saknar den blonda kille och hans irländska accent. Jag ville inte att han lämna bandet det ville ingen av oss men det var hans eget val. Vi kan ju inte stoppa han vi kan bara hoppas på att han kommer tillbaka till bandet för han är alltid välkommen tillbaka som den irländska killen han är.
Jag tar upp min mobil och ser att jag fått Ett sms från Niall där set står : hej hazza hur är läget det är bra här borta i Mullingar men jag saknar er grabbar ni är som mins bröder liksom och det kommer bli svårt att vara utan er. Vet ni va dom ringde från polisen i dag och berätta att dom hitta den som dödade Annie och att jag är välkommen på rätte gången för den det ska bli spännande att höra Vad den har för försvar och vem det är. Jag hoppas ni killar har det grymt och att det går bra med bandet för ni får verkligen inte sluta på grund av mig ni är alldeles för begåvade för att bara slängas bort ni kommer säkert bli större än någonsin nu när jag är borta ur bandet. Xx Niall
Jag läser smset många gånger om innan jag ger mobilen till Liam dom läser det högt och alla tittar stumt på han ingen av oss fattar att Niall kan skriva så om sig själv att vi skulle vara bättre utan han är bara en stor fet lögn vi är inte samma killar utan han nu är vi bara Louis,Harry ,Liam och Zayn det finns inget one direction utan Niall det känns bara fel att kalla oss det när vi inte är alla killarna liksom vi är fem killar i one direction inte fyra vi är mer än bara ett band vi är bästa vänner och även fast Niall inte är med i bandet mer kommer han alltid ha stor betydelse för oss alla han är ju fortfarande våran bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Isabell

Jättebra. :) När kmr nästa btw? längstar som bara den till nästa. Sitter och nästan gråter :(

2012-09-19 @ 16:14:15
Postat av: Isabell

har skickat ett till mejl med lite idéer :)

2012-09-19 @ 16:32:05
Postat av: Olivia

Grymt! <3

2012-09-19 @ 16:47:20
URL: http://lovveonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0