Kapitel 3 You and Me Forever and Ever!

Ur Eleanors perspektiv.

Efter en UNDERBAR kväll med min underbara familj så sitter vi alla hemma på olika ställe och jag bestämmer att jag sak ringa Harry igen och se om han svarar.
Jag tar upp mobilen och söker på B och den första som kommer upp är Brorsan<3 och jag skrattar när jag kom i håg när vi skrev in dom då jag heter syrran i hans.Jag klickar på ring och det tar 3 signaler innan jag hör hur någon svara.
-"Hallå det här är Louis Harry är i duschen just nu"Säger personen som måste vara Louis och det är ju han som Harry bor tillsammans med....Nej Harry är inte BÖG.
-"Hej jag heter Eleanor"Säger jag och hör hur han drar efter andan.
 
Ur Louis perspektiv.
 
Hennes röst är silketslen och har en djup brittisk accsent.
-"Hur känner du Harry då?"Frågar jag av ren nyfiken het på den här tjejen med så UNDERBAR röst.
-"Vi har känt varandra sen vi va små då jag va 14 tror ja Harry var i alla fall en LITEN pojke då vi träffades när min pappa skulle hälsa på sin kompis som råka vara Robin Harrys styvpappa eller vad han nu vill kalla han"Säger hon och skrattar litte och det är ett UNDERBART skratt.
Jag hör hur Harry kommer in i rummet och tittar konstigt på hans mobil jag har mot örat.
-"Men du Eleanor Harry är klar vill du snacka med han?"Frågar jag och hon skrattar lite.
-"Ja tack Louis"Säger hon och jag kan höra hur hon ler.
Jag räcker över telefonen till Harry som fortsätter titta kosntigt på mig när han tar upp mobilen mot örat.
-"Ja det är Harry"Hör jag han säga i telefonen.
Eleanor säger något och Harry börjar hoppa runt som en liten flicka och jag börjar seriöst bli orolig för den lilla pojken när han hoppar runt som fansen för när dom ser oss och fan girlar det är inte vanligt att Harry gör det.
-"Men när"Utbrister han och hans leende lysser starkt.
-"Men det är ju en dag innan jag åker till Usa då måste vi ses"Säger han i telefonen och jag fattar inget men jag måste få veta det för jag har ALDRIG sett Harry så här glad.
 
Ur Harrys perspektiv.
 
-"Ja det är Harry"Säger jag lite mistänksamt i telefonen för man vet aldrig vad Louis har snackat med El om.
-"Hej Harry jag måste bara berätta att jag kommer till London om en vecka typ okej jag ska vara ärlig vi ska flytta till London"Säger hon och det tar ett tag att fatta vad hon sa men när jag väl gör det börjar jag hoppa runt av lycka och försöker hålla inne ett skrik.Jag hör Eleanors glada skratt från andra ändan och kommer genast på USA resan det får inte vara samtidigt jag måste träffa El minst en gång.
-"Men när?"Utbrister jag desperat om att hon ska svara att det ska vara innan jag åker.
-"På tisdagen"Säger hon och en lätnad sköljer över mig för vi åker på Onsdag kväll.
-"Det är ju en dag innan jag åker till Usa då måste vi ses"Säger jag uppspelt det var ju ett år sen jag träffa El senast.
-"Ja men jag ska nog sova nu vi ses Harry"Säger El och jag ler.
-"Ja sov gott El"Säger jag och hon skrattar innan vi lägger på och Louis tittar på mig.
-------------------------------------------------------------
Kapitel 3 Ute jippie...
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Meeeerrr
Bravo
Det är jätte bra!! 😝❤

2012-09-24 @ 17:43:50
Postat av: Stephanie!!

Meeerr!! Längtar till nästa :)

2012-09-24 @ 19:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0