Kapitel 29 Livet Utan Dig!


Ur Nialls perspektiv

Will Börjar skratta.
-"Niall oj du skrämde oss där ett litet tag din lilla skämtare där"säger Will och jag tittat på han med allvarlig blick.
-"Will jag skämtade inte jag hör inte hemma i one direction mer den personen som fick mig att vara med
I x faktor är död det var hon som fick mig att vilja göra det här så nej jag tänker inte fortsätta jag har älskat att vara en del av det här men det här är inte något jag vill göra utan Annie vid
Min sida jag är ledsen och jag hoppas att vi killar kan fortsätta vara vänner för ni är mina fyra bästa vänner"säger jag och alla står stumt och tittar på mig innan Harry brister i tårar.
-"Niall jag vill inte att du ska sluta vi älskar dig och det är klart att vi alltid kommer vara vänner även fast du
Bestämmer att ta en annan väg än oss andra och kom ihåg det finns alltid plats för dig"gråter Harry fram.
Jag går fram till dom och kramar om dom och snart är vi alla i tårar och Will står bara och glor på oss.
-"tack Will för att du fick mig att inse att kändislivet inte är något för mig alla falska personer och skit tack för att du alltid stöttar oss och jag hoppas du tar väl hand om mina grabbar nu när jag inte är med "säger jag och Harry stor gråter mot louis axel det är svårt att säga hej då till dom här underbara killarna men det är vad jag måste göra.
***
Jag sitter på ett plan hem till Irland jag måste få komma hem och vara där ett tag det är där jag vill vara just nu.
Jag sitter bredvid en tjej som är ett fan hon har gråtit hela resan både för att jag är Niall Horan från one direction och för att jag ska sluta ut hennes favorit band one direction.
Jag pluggar in hörlurar i öronen och Harrys vackra stämma kommer upp i moments precis det jag behöver just nu höra mina killar sjunga. Även fast jag inte är en del av dom längre kommer dom alltid vara mina killar.
Jag saknar redan deras upptåg men det är nu så att jag måste leva utan dom för ett tag. Jag tänker på vad Harry sa om att jag alltid var välkommen tillbaka till one direction och det
Värmde att han sa så.
***
När jag landar i Irland så ler jag för det var längesen jag var hemma senast. Jag letar reda på bandet där man hämtar sina väskor och får typ vänta 10 minuter innan mina väskor kommer. Jag tar av väskorna från bandet och börjar gå ut från flygplatsen. Jag letar reda på en taxi och förbereder mig på den långa taxi resen hem. Jag sätter mig i taxin och säger min adress innan jag lutar mig tillbaka och försöker sova efter som klockan typ är 2 på natten. Jag fick ju inte precis jätte mycket sömn på flyget då jag hade ett galet fan vid mig hela resan men det kommer väl minska mes tiden......för hoppnings vis.
Jag vaknar till av att chauffören ruskar om mig och säger att vi är framme och han har rätt där framför är det stor huset där jag växt upp i där jag inte vart på evigheter bara för att jag vart på turné men nu blir det inga fler turnéer för jag är inte med i one direction något mer det är ganska synd men det var det jag måste göra det kändes som det rätta just då och jag följde mitt hjärta.
----------------
Bam bam baaaaa Niall lämna 1D vad tycker ni om det för om ni inte gillar det så snälla fortsätt läsa för det kommer hända grejer .....sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0