Kapitel 28 Livet Utan Dig!

Ur Nialls Perspektiv.
 
Jag sitter och åker till studion i bilen med Paul bakom ratten....Will ville snacka med mig och jag är ganska säker på att det här INTE är bra. vi ska ha någon intevju senare och jag vill VÄRKLIGEN inte ljuga och säga att jag och Amanda har något på gång bara tanken får mig att må ila.
Jag tackar Paul för att han körde mig och han önskar mig lycka till och det är säkert något jg kommer att behöva för jag har en känsla av att det här INTE är ett särskillt bra samtal med Will.
Jag tar ett djupt andetag innan jag går in i studion där Will står och tittar surt på mig.
-"NIALL VAD FAN TÄNKER DU MED IGENTLIGEN SLÄNGER UT HENNE UR BILEN"Skriker han på mig och jag fnissar till jag vet inte varför men jag hade bara en sån lust.
-"Jag sa ju att jag inte ville"Svarar jag bara och han tittar skit surt på mig och seriöst ni annar inte hur svårt jag har att inte brista ut i skratt han ser på mig som jag skulle vara något haan avskyde bara för att jag gjorde det rätta.
***
Efter ett LÅNGT samtal så är jag endå tvungen att "DEJTA" Amanda och jag ska erkänna det i dag i intevjuen men det kan han ju glömma han sa att jag skulle få sparken om jag gjorde något dumt men om han sparkar mig finns det iget one direction så han får väl göra som han vill då.
Jag sitter bredvid Liam och Zayn som båda sitter och förhör mig om hur min dejt med Amanda va och jag berätta saningen och dom får sig ett gått skratt jag är glad att jag har dom som mina bästa vänner dom äger värkligen.
***
-"OCH HÄR ÄR ONE DIRECTION"Utropar tjejen som ska intevjua oss.
-"Hej jag heter Annie"Säger hon och jag känner hur något brytts i mig när hon säger sitt namn och jag vill inte vara här.
-"Så Niall det har vart mycket snack om din förra tjej Annie som hamna i en bilolycka och oturligt nog dog men nu sägs det att du träffar modelen Amanda är det sant?"Frågar hon mig ny fiket och jag biter mig på min nagel innan jag tänker igenom det jag tänker göra för sista gången.

-"Jag ska säga dig en sak jag syns bara med den här Amanda bara för att Will sa åt mig att dejta henne så att fansen inte skulle tro att jag inte ville gå vidare men problemet är att jag vill inte gå vidare jag älskar bara en person och det är Annie Lovisa Jones"Säger jag kort och hon tittar på mig och nickar.
Jag tittar bakom scen och ser hur Will får ett STORT utbrott.
***
Efter intevjun så kommer Will fram till mig och ser SKIT arg ut.
-"DU SA ATT DU INTE SKULLE GÖRA NÅGOT DUMT"Skriker han mot mig och jag ler.
-"Jag gjorde inget dumt jag sa saningen"Säger jag lungt tillbaka och killarna kommer fram och ställer sig vid mig.
-"Det var inte det vi sa att du skulle säga"Skriker han på mig och jag fnissar till.
-"Så vad hade du tänkt göra åt saken?"Frågar Zayn Will som tittar på mig.
-"Jag sa det tidigare i dag om du inte lyde skulle du få sparken"Säger han argt.
-"Så du menar att du sparkar Niall från One Direction?"Frågar Liam han och han Will tittar på killarnas rasande ansikten.
-"Ja"Säger han  kort.
-"Ja ha men ha så trevligt då"Säger Louis och börjar gå bort åt.
-"VART SKA DU?"Ropar Will efter han.
-"Hem utan Niall inget One Direction INGET one Direction ingen Louis Tomlinson"Svarar han och Will suckar.
-"Jaja jag var väl lite hård Niall får stanna"Säger han.
-"Men vad händer om jag inte vill stanna?"Frågar jag.
---------------------------------------------
Bambam baaaa........O NOOOOO Niall får inte lämna bandet eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0