Kapitel 27 Livet Utan Dig!

Ur författarens perspektiv

Harry sitter tyst och tröstar Niall medans ingen av dom märker Louis som står bakom och tittar på dom och har gjort det under en längre tid.
Niall kan inte tänka på något annat än Annie han fattar fortfarande inte att han kunde säga så till henne som han gjorde han gjorde sitt livs största misstag och kommer aldrig förlåta sig själv för det.
-"Niall du måste säga till Will att du inte kan hålla på med Amanda du hatar ju typ henne"Säger Louis och både Harry och Niall rycker till och tittar upp på han.
-"Jag hatar henne inte jag bara ogillar henne jätte jätte jätte mycket "Svarar Niall och ett litet leende sprider sig på hans läppar.

Ur Amandas perspektiv

Jag ringde min personliga chaufför och bad han hämta mig och det gjorde han och nu sitter jag här i bilen på väg hem där jag ska ta ett långt bad
Och sen komma på hur jag ska dumpa Adam min nu varande kille efter som Niall ska bli min Vad folk än säger ska det bli vi och INGET ska få förstöra det. Jag vet inte Vad folk tror om mig men för er som inte fattat hur underbar jag är så ska jag berätta att jag är 10000000 gånger bättre än dig för jag är perfekt.

Ur Annies perspektiv

Jag står och tittar på Amanda och läser lite av hennes tankar....också något jag är ganska bra på nu för tiden. Det är ju bra att ha självförtroende men det där hon har det är att vara stort ego. Jag vet att Niall saknar mig och ångrar sig men han ska inte klara sig undan så lätt han ska få veta hur jag kände av orden han sa till mig jag älskar han mer än någonsin och jag vill veta om han klarar ett bra tag utan mig eller om han glömmer bort mig och slutar med att tänka på mig så att helt plötsligt så finns jag inte mer i hans tankar.
Jag vet att det kanske låter konstigt men jag vill va helt säker på set för jag vill inte bli sårad i gen jag vet att jag kanske inte har riktiga känslor som vanligt folk men jag kände hur sårad och ledsen jag blev när Niall sa så där.


Kommentarer
Postat av: Isabell

jättebra :)

2012-09-18 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0