Kapitel 25 Livet Utan Dig!



Ur Författarens perspektiv

Niall sitter i bilen och har en obekväm känsla av att det är en annan tjej som sitter bredvid som inte är Annie. Niall saknar verkligen Annie och han kan inte fatta att han faktiskt sa som han gjorde till henne det var dumt gjort av han men nu är det försent....eller?
När Niall stannar vid ett stop ljus så tittar i backspegeln och tappar andan när han möts av dom klar gröna ögonen som han inte sett på evigheter känns det som dom ögonen som tillhör....Annie.
Han drar efter andan och ser hur Annie snabbt försvinner.
-"Niall hur är det med dig"Frågar Amanda han och Niall rör lite obekvämt på sig men som tur är så avbryts dom av Amandas telefon. Trafik ljuset slår om till grönt och Niall fortsätter att köra under tystnad.han gillar inte Amanda det är något med henne som får honom att tveka....han vet ju inte som vi andra att det va hon som dödade hans älskade Annie.
-"Niall jag är modell visste du det?"frågar Amanda och Niall suckar djupt hon har liksom skrutit om det hela kvällen hur kunde han ha missat det.

Ur Amandas perspektiv

Jag förstår inte varför Niall tittar på mig som om jag var gårdagens mode något han aldrig skulle kunna synas med.han vet ju inte att jag dödade Annie så varför ogillar han mig han har ingen anledning.
Jag försöker föra samtal med han men han svarar bara med små svar eller inte alls seriöst det är inget fel på mig jag är snygg och underbar vad är det han ser hos Annie när det finns sånna som jag sånna underbara personer.
Om man måste välja mellan mig och Annie är väl självklart svaret mig liksom jag har allt och Annie ja....hon har inget.

Ur Nialls perspektiv

Jag gillar INTE Amanda och jag vet precis hur jag ska bli av med henne för jag klarar inte av henne seriöst hon är så sjukt dryg. Hon tror att hon är bäst men problemet är att hon tror hon är perfekt och perfekt är tråkigt jag vill ha någon som inte vet hur underbara dom är så jag kan få säga det det var en av anledningarna jag älskade och älskar Annie.
-"Niall ska vi ha lite mys kväll i kväll?"frågar Amanda mig och jag tittar på henne med en kall blick.
-"Bara för att vi spelar ett par behöver vi inte vara som ett personligt"svarar jag kallt och hon bitch blickar mig. Jag börjat fnissa och hon tittar på mig.
-"Du trodde väl seriöst inte att vi skulle bli tillsammans på riktigt seriöst det finns bara en tjej i mitt liv och det är Annie "säger jag och hon tittar surt på mig.
-"Men hon är död hennes tid är över det är min tid nu"säger Amanda....
-----------------------------------
Bam bam baaaaaa


Kommentarer
Postat av: Isabell

jättebra :) när kmr nästa? längtar redan till nästa! :D

2012-09-18 @ 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0