Kapitel 24 Livet Utan Dig!(Maraton)

Ur Nialls Perspektiv.
 
Hu ka man glömma någon som gav en så mycket att minnas

-"Niall det är bara tillfälligt det är bäst för dig bara någon månad"Säger Will och jag tittar på han och sen på Amanda.
-"Okej bara om ni lovar mig det"Säger jag och båda nickar.
Amanda ser väldigt nöjd ut men kanske för att det är det här hon vill.
***
Jag sitter hemma och tittar ut i tomma intet Annie kommer inte dycka upp där hur mycket jag önskar att hon gjorde det så funkar det inte så.
Jag fokuserar länge nog men det hjälper inte hon kommer inte komma fram för hon finns inte vid mig längre för jag bad henne att gå och det gjorde hon men jag menade det aldrig.
Jag reser mig upp jg ska ut på en "dejt" med Amanda jippi ...eller inte.
Jag klär på mig och ler ett fake leende mot spegeln det får duga.
Jag skyndar mig bort till huset där Amanda bor för tillfället.
Och alla vet att det kommer vara någon som tar kort vart vi än är och nu är det ju så att vi(WILL OCH AMANDA) vill att dom ska det så.
Vi går bredvid varandra och jag försöker fejka ett leende och det går väl så där när ma n häldre önskar att det var Annie som gick där bredvid en.

-"Så Amanda berätta om dig själv"Säger jag när vi sitter inne på Nandos(något bra med det hela)
-"Jag kommer från paris och gick föresten i samma klass som Annie du vet det var hemskt det som hände med henne i alla fall så var vi bra vänner och hon var alltid avensjukt på mig för jag hade allt medans hon typ inte hade något"Säger hon med ett överlägset leende och jag tittar frågande på henne men skakar av mig det.
 
Ur Amandas perspektiv.
 
Jag vet att jag ljög men han behöver ju inte veta att det var jag som "MÖRDADE" Annie eller att jag igentligen alltid hatat henne.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Grymt bra! Mer <3

2012-09-15 @ 00:06:56
URL: http://lovveonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0