Kapitel 23 Livet Utan Dig(Maraton)

Ur Harrys perspektiv.
 
Jag och Louis går ner till den lilla livsmedels butiken för att köpa dricka till i kväll då Danielle, Eleanor och Perrie kommer hit till Sverige för att hänga med oss ett tag.
Jag ska just gå och betala då jag går in i någon som åker i golvet med en smäll.
-"Oj hur gyck det"Säger jag åt tjejen som sitter på golvet.Hon har en lila keps där det står I ♥ Haters ,Lila chinos och ett svart linne.
Hon tittar upp på mig och jag ser att det är Isabell.
-"Hej på dig med Harry fast nästa gång behöver du inte gå in i mig utan det räker med ett hej"Säger hon skrattandes och jag skrattar med henne lite nervöst.
-"Jo du Isabell vi glömde byta nummer här har du mitt"Säger jag och skriver ner det på en lapp.
Hon ler och tar tacksamt i mot det.
-"Jag måste gå mitt tåg går snart"Säger hon och jag nickar åt henne som svar och hon ler ett gulligt leende.
Hon går till kassan och betalar och försvinner sen snabbt ut från butiken.
-"Var det hon tjejen?"Frågar Louis och jag nickar.
 
2 Veckor senare.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag sitter inne i studion och väntar på att Will ska komma med sin stora överaskning.
Dörren öppnas och bakom han står en tjej med brunt hår.
-"Niall det här är Amanda hon är modell och din nuvarande flickvän"Säger Will och jag tittar på han.
-"VA?!!"Utbrister jag och han tittar på mig.
-"Du måste vissa fansen att du gått vidare att du inte täker deppa så du ska fake dejta Amanda här.

-"MEN ANNIE DÅ?!!"Skriker jag med tårarna som bränner bakom ögonlocken.
-"Du måste glömma henne Niall"Säger Will

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0