Kapitel 22 Livet Utan Dig!(Maraton)

Ur Nialls perspektiv.
 
Jag var arg riktigt arg för att hon hade brutit ett löfte men nu ångrar jag bara allt jag sa men allt är försen hon är borta.
Vi hade bråkat och jag hade sagt att jag inte ville se henne mer och hon hade försvunnit och jag insåg mitt misstag aldeles för sent.
Tårarna strömmar ner för mina kinder hur kunde jag säga så till henne det enda jag vill är att vara nära henne och nu ja nu får jag ALDRIG mer se henne. Döden är hemsk men dethär är  så mycket värre så himmla mycket värre hon kommer jag aldrig mer se.
Jag tar upp min mobil och det första jag ser är Annies underbara ansikte hon är så vacker.
Jag känner hur tårarna rinner som floder ner för mina kinder seriöst jag sabbade det och jag kan inte ens springa efter henne och säga att jag är ledsen.
Jag lägger mig ner i sängen och känner med handen där Annie just suttit det är fortfarande kallt efter hennes kalla kropp.
Jag sätter mig upp och slår på tv dom snackar på svenska med någon kille som värkar vara ganska känd.Han sätter sig ner med en gitarr och ett munspel och börjar spela:
 
Have you ever done something you can't change
Something you can never rearrange
I have, I have
Have you ever been so sad you can hardly stand
Lying on the ground, head in your hands
I have, I have

I can feel it all down deep inside
But oh, I wanna let these feelings rise

But boys don't cry, boys don't cry
I know it would be fine
But boys don't cry

Have you ever tried smile and hide your pain
Even though you're really not okay
I have, I have
Have you ever been caught in the pouring rain
Wondering if anything can ever feel the same, again

You try to be proud of who you are
But still, you've gotta let those teardrops fall, away

But boys don't cry, boys don't cry
I know it would be fine
But boys don't cry

Whoah, whoah, boys don't cry, boys don't cry
x2

Have you ever done something you can't change
Something you can never rearrange
I have, I have
Have you ever been so sad you can hardly stand
Lying on the ground, head in your hands
I have, I have

Whoah, whoah, boys don't cry, boys don't cry


Det stämmer in så bra förutom att jag gråter fast vad ska jag säga jag har förlorat den jag älskar för andra gången och den här gången är det mitt fel.
--------------------
För er som inte vet det så är killen som sjunger låten Ulrik Munther

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0