Kapitel 21 Livet Utan Dig! (Maraton)

Ur Harrys perspekitv.
 
När vi sitter på planet så sitter Louis och jag och snackar ganska mycket.Vi avbryts i mitte av vårt smatal av att tjejen som sitter bredvid mig knackar mig på axeln...Säkert ett fan som samlat mod för att be om en autograf.
-"Ja"Säger jag vänligt och vänder mig om och tittar in i dom blå ögonen från konserten.
-"Kan jag få komma förbi jag måste på toa"Säger hon och hennes röst låter som sammet jag och Louis flyttar på oss och hon ler tacksamt innan hon går bort mot toan.
-"Oj jävlar såg du hennes ögon så himla mjuka"Säger Louis och jag skrattar till.
-"Jag vet jag såg dom på konserten också"Säger jag och han flinar åt mig.
-"Var det det du tänkte på när vi åkte bil?"Frågar han och jag nickar och han ler.
-"Jag tror att någon är kär"Säger Louis och jag ler.
-"Men jag kommer kanske ALDRIG mer se henne."Säger jag och suckar.
Louis hinner inte svara innan hon kommer tillbaka och vi flyttar på oss igen.
Hon sätter i hörlurarna och jag får lust att snacka med henne.
Jag petar på henne och hon tittar upp på mig och tar ur den ena hörluren.
-"Hej jag är Harry"Säger jag leendes och hon skrattar till.
-"Isabell"Svarar hon kort och jag tänker på namnet Isabell det ska jag komma i håg.
-"Vart kommer du i från?"Frågar jag.
-"En liten stad eller vad man ska säga i Sverige"Svarar hon och jag ler.
-"Vad heter den?"Jag frågar sanings enligt jag är nyfiken.
-"Grängesberg den ligger i Dalarna nära Ludvika"Svarar hon och jag tittar frågade på henne.
-"Du har nog ALDRIG vart där"Svarar hon och jag nickar och ett skratt slinker ur henne.Det lät perfekt hon är värkligen vacker.
Jag och Isabell snackar mycket hon är väldigt väldigt trevlig.
***
Vi är på väg till hotellet där vi ska bo och jag sitter och ler stort.
-"Så Harry berätta om den här tjejen på planet"Ber Liam mig och jag börjar berätta och han ler typ hela tiden.
-"Så hon heter Isabell när ska ni ses här näst?"Frågar han och jag kom och tänka på att vi intee bestämt det så jag rycker på axlarna.
-"Men ring henne och fråga"Säger Zayn glatt och det är då det slår mig vi bytte aldrig nummer.
-"Fan"Säger jag för mig själv och omedvetande så riner en tår ner för min kind.
-"Nej Harry säg inte att du glömde byta nummer med henne"Säger Louis med medkänsla innan han kramar om Harry från sida.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
När vi kommer fram till hotellet går jag in på mitt rum och på sängen sitter Annie precis de jag behöver snacka med.
-"Varför ljög du för?"Frågar jag henne och blir själv förvånad över att jag var så rakt på sak.
-"För jag ville inte att du skulle dömma mig"Svarar hon tyst och jag tittar surt på henne.
-"Vi lovade att berätta allt för varandra"Säger jag och hon tittar upp på mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0