kAPITEL 20 Livet Utan Dig!(Maraton)

Ur Isabells perspektiv.
 
Jag  satte mig på min plats och satte i hörlurarna och den första låten som kom upp va So Sick med Ne-Yo det är en bra låt.
Jag va så inne i musiken att jag inte märkte att någon satt sig bredvid mig förren jag hörde hur någon skrek.
Jag tittar ditt men tittar snabbt bort igen bredvid mig satt ingen mindre än Harry Styles.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag satt bredvid Liam och Zayn medans Louis och Harry satt framför oss med någon tjej.
Zayn somna typ direkt och Liam var så inne i filmen som vissades efter som det var Toy story så jag bestämde mig för att fortsätta läsa i Annies bok efter som jag inte läst på ett tagoch jag har ju inte läst klart.
 
29/10-10  Hej Niall
Du är nu inte med mig du är i X Faktor och du fattar ite hur sjukt stolt jag är över dig du är underbart ducktig.Du och dom andra killarna i ditt nya Band One Direction är typ tjej favoriter ni är jätte bra och jag är stolt att vara din flickvän och inte bara för att du är grym på att sjunga utan också för att du är bäst.Jag har röstat på dig flera gånger och jag tror min mamma kommer döda mig när hon ser min telefon räkning hahaha.Jaja jag saknar dig mycket här hemma men jag vill inte att du kommer hem fören du har blivit något stort jag tror på dig.Du kommer bli något stort och dom andra killarna kommer också bli det jag hoppas värkligen du har det kul och att du och killarna trivs i hop för ni sjunger seriöst som änglar allihopa av er.Det känns ensamt här hemma utan dig men jag klarar mig du ska vinna eller i alla fall komma på en bra plats så att du kan vissa alla som inte trodde på dig att du faktiskt kan lyckas och det värkar du redan gjort för tjejerna här försöker få mig att göra slut med dig så dom får dig för sig själva och jag förstår dom  jag skulle bli så avensjuk och det inte hade vart jag som va tillsammans med de underbara irlädska killen där som vissas på tven varje vecka.
Jag har sett på flera olika klipp med dig och killarna och ni är så himla gulliga i hop ni ser ut som ett stort pojkband villket jag tror ni kommer bli för om ni inte blir det så är persoerna blinda och döva ni både ser ut som ett band och låter som ett band.
Jag saknar dig////Din Annie.
 
21/6-11 Hej Niall
Nu bor du och jag i London i en lägenhet bara du och jag och du är UNDERBAR bara så du vet...Jag tänker inte skriva så mycket mer i den här boken för jag vill att du ska skriva hur du känner jag lovar att läsa det JAG ÄLSKAR DIG GLÖM INTE DET///Annie.
 
Jag tittar på boken i min hand hon hade skrivit klart eller?
Jag blädrar och ser att det står något.
 
12/7-12 Hej Niall!
Nu är jag död det måste se helt konstigt ut men jag är död nu Niall jag lever inte asså jag skriver det här när jag är död och jag måste bara berätta en sak.
Jag har ljugit för dig du undrade varför jag inte gillade frankrike och varför vi inte bode kvar jag svarade att det va för att mamma och pappa skildesig men det var bara ren rama lögn ...förlåt...
Jag hade en bror vid namn Martin han var 16.Den enda anledningen till att jag inte berätta om han va för jag ville inte att du skulle se mig anorlunda för han gjorde grejer jag ångrar att han gjorde.Han drack,Rökte och sånt men det är inte det han gjorde utan dom valen han valde att göra som gör mig besviken och jag vill VÄRKLIGEN inte att du ska tro att jag var likadan för det var jag inte.
Jo för några år sen innan vi flytta till Mullingar då han fortfarande var 16  jag var 12 och ja det skilde lite år mellan oss.
Han hamnade i fel gäng han va ofta med dom som var äldre och ja det slutade inte bar dom hade fest och hans kompis som inte riktigt var nykter skulle köra han hem man dom kom ine så långt innan fom körde ut för ett berg rakt ner i en sjö alla som va i bilen dom dog på direkten och du får lova mig att inte dömma mig för jag va inte lika dan jag lovar jag må ha vart den tjejen alla var rädda för men inte av den anledningen utan för att dom va rädda att jag va som min bror vilket jag inte är eller va!!
Jag älskar dig det vet du va? ///Annie

Kommentarer
Postat av: Isabell

jättebra :)

2012-09-14 @ 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0