Kapitel 2 You and Me Forever and Ever

Ur Eleanors perspektiv.

Jag suckar djupt seriöst jag har snart packat i 2 timmar och inte märks det någon skilnad hur mycket grejer har jag egentligen?
Jag skrattar lite när jag hittar bilder på mig och Harry när jag var hemma hos han i London förra året han hade skickat en biljett till mig för att han ville inte vara ensam när dom andra killarna hade dragit hem och Harry redan hade vart hemma vecka innan så han ville träffa mig.
Jag blädrar igenom dom och börjar genast skratta när jag ser den på Harry när vi inte var SÄRSKILLT nyktra men vi var inte SÅ pakade heller för vi kom i håg kvällen sen morgonen efter.
 

Jag  har inte lika mörkt hår längre men det spelar ingen roll det var i alla fall kul att träffa han då så varför kan det inte vara lika kul nu.
Jag skrattar för mig själv och slänger en blick på klockan FAN jag måste dra mina syskons skolavslutning vill jag ju inte msisa.
Jag reser mig från platsen jag suttit på golvet och märker hur himla stel man blir av att sitta på samma ställe länge för liksom det var ett hårt golv.
Jag skyndar mig ner och ser att mamma och pappa redan åkt fast till Malin,Lexie,Nina,Lovisa,Nadja,Nesie och Micks. Zarah är redan i London och gör i årdning i huset jag fattar inte varför hon fick åka i förväg men inte jag men ma lär sig väl med tiden och jag trivs ju här så varför så brotom att komma här i från.
Jag tar bilnycklarna från bordet och går snabbt ut till bilen som står snyggt parkerat alltså måste Mick vart hem tidigare när jag var på mitt rum och lånat den efter som jag inte parkerar lika snyggt som han.
Jag sätter mig vid ratten och kommer på att jag glömde mobilen...Fan men det får va jag behöver den endå inte för jag ska bara fokusera på mina syskon.
 
Ur Harrys Perspektiv

Jag tar upp min mobil och ser att Eleanor har ringt och ler när jag märker att hon inte lämnat något medelande klock flicka.
Jag skrattar åt mitt eget skämt.
-"Harry vad skrattar du åt?"Frågar Louis som sitter i soffan och jag bara skakar på huvudet och han tittar på mig med en min som inte vissarpå att han tror mig men han tarinte upp det igen.
-"Så Harry ska det bli kul att åka till USA nästa vecka?"Frågar han mig och jag nickar det är ju sjukt kul att träffa fans och det är ju kul att träffa fans över hela världenn.
Jag funderar ett tag på om jag ska göra en Twittcam men skiter i det jag har värkligen inte lust just nu jag är ALDELES för trött för det.Jag tar upp mobilen och funderar på att ringa Eleanor men efter som det är skolavslutning för hennes syskon så skiter jag i det för jag vet hur mycket det betyder att hon ska vara med hennes familj.
--------------------------------------------------
Kapitel två va tycker ni lite ur Harrys perspektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0