Kapitel 19 Livet Utan Dig! (Maraton)

Ur Nialls perspektiv.
 
Andra gången jag vakna så var det av klockan och Annie låg fortfarande bredvid mig men hon var självklart vaken som vanligt.
-"Niall du måste skynda dig och göra dig i årdning"Hör jag Liam ropa och jag suckar djupt innan jag pussar Annie på pannan och skyndar mig in i duschen där jag tar en snabb dusch innan jag tar på mig kläder.
Jag pussar Annie hej då efter som vem vet när jag kan se henne igen och ler och försvinner sen bort och jag skyndar mig ut till dom andra killarna där dom har gjort i årdning frukos fil och jordgubbar MUMS.

Jag äter upp det snabbt och vi killar skyndar oss ner till bilen där Paul väntar på oss med ett leende.
-"Sverige här kommer vi"Säger Louis så fort vi satt oss i bilen och alla skrattar.
-"Ja värkligen nu rockar vi"Säger Zayn och det minskar ju inte skrattet precis.
***
Vi kommer in på flygplatsen och det är fullt med fans som bara vill ha en liten glimt av oss när vi ska komma det är jätte gulligt att dom gör det för oss men så länge dom inte kommer jätte mycket på efter som jag är lite rädd för trånga utrymmen.
Vi sätter oss vid våran gate och väntar för att komma till sverige det är inte jätte många som ska åka från Irland till sverige.
 
Ur Harrys perspektiv.
 
Jag ser en ung tjej sitta litte längre bort hon har brunt mellanlångt hår hon värkar tänka eller något liknade för hennes ansikts uryck ser så ledset och fundersamt ut.
Hon har ett par hörlurar i öronen och värkar inte märkt oss än.
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jättebra :)

2012-09-14 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0