Kapitel 17 Me and You Forever and Ever!(Maraton)

Ur Eleanors perspektiv.

Jag började berätta om min  underbara promenad tillsammans med Louis och hon skratta på sina ställen.
-"Men varför gråter du?"Frågar hon och jag suckar.
-"När jag och Louis gick hem så satt vi oss på en parkbänk och vart typ en liten bit i från varandra och var SÅ nära att kyssas och så kom hans fans och liksom dom sa massa elaka saker jag gick där i från och liksom fattar du inte han måste seriöst tycka jag var as omogen varför skulle han gilla någon som mig igentligen?"Frågar jag henne och jag hör hur hon suckar.
-"Eleanor snälla du måste fatta han GILLAR dig"Säger Tara.
-"Tara du fattar inte han ser mig säkert bara som en vän om ens det han känner mig knappt hur jävla dum kan jag bli"Säger jag och hon suckar men säger inte i mot.
 
Ur Harrys perspektiv.

Jag reser mig upp när jag hör hur dörren öppnas och in kommer en nästan gråtfärdig Louis.
-"Louis"Får jag fram och han tittar på mig och jag springer fram och kramar han.
Jag tycker så synd om min bästa kompis varför ska kärleken vara så svår förr han bara fr att han är känd jag förstår att han önskar i bland att han inte var känd.
-"Jag sabbade det"Säger han tyst flera gånger och jag strycker han över ryggen.
-"Nej det gjore du inte du sabbade det inte"Säger jag tyst tillbaka.
Han tittar på mig och några tårar rinner ner för hans kinder.
-"Var är hon"Frågar han tyst och jag pekar mot rummet och han går in där med tysta steg.
 
Ur Louis perspektiv.

Jag hör hur hon snackar i telefon ett av dom små rummen.Jag hör hur hon säger"Hur dum kan jag bli"
Jag sätter mig ner bredvid dörren och efter någon sekund hör jag henne skratta.
-"Tara du skojar seriöst du är den enda personen som kan få mig att tro det"Säger hon med ett skratt efter åt men det hörs endå att hennes röst håller på att bryta mot slutet.
-"Du måste nog sova Tara jag är hemskt ledsen att jag väckte dig"Säger hon och skrattar igen.
Jag hör hur hon pysslar med något där inne innan hon kommer ut genom dörren med hörlurar i öronen.Hon märker inte att jag sitter där.Hon går in i ett av badrummen men kommer snart ut igen utan smink.
Hon mimar till någon låt och jag börjar skratta.Hon rycker till och tittar på mig med stora ögon.
-"NÄR KOM DU HITT?"Frågar hon mig och jag skrattar bara mer åt hur rädd hon blev när jag skratta.
-"Ett tag sen"Säger jag och hon ler mot mig men jag ser att det inte alls är helt äkta.
------------------------------------------
Jag vet jag vet semst kapitel men seriöst jag är SÅ sjukt trött men...jag ska skriva mer och så
 
 

Kommentarer
Postat av: jag.

MER! :D
så sjukt bra! <3

2012-09-28 @ 18:35:47
Postat av: läsare

meer nu fort dör annars!!

2012-09-28 @ 19:38:47
Postat av: Ida

MMMMEEEERRR

2012-09-28 @ 19:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0