Kapitel 17 Livet Utan Dig! (Maraton)

Ur Harrys perspektiv.
 
Jag kan inte få den där tjejen ur min hjärna hennes ögon dom var det vackraste jag någonsin sett seriöst hon va underbar....Om man nu kan säga så om någon man inte känner.
Jag ser hur dom andra killarna tittar på mig.
-"Vad?"Frågar jag dom och Louis skrattar till.
-"Vi fråga om vi skulle beställa pizza"Förtydligar han och alla skrattar åt hur sakta han snackar seriöst förlåt mig för att jag inte har tid att tänka på mat.
-"Visst"Svarar jag och försöker låta oberörd och Niall tittar på mig.
-"Vi driver med dig brorsan vad är det med dig"Frågar han och jag ler.
-"Inget"Svarar jag och han skrattar till.
-"Om du säger så"Säger Zayn och dom är i gång igen med att skratta åt mig.
***
Vi sitter på hotellrummet och äter pizza samtidigt som vi planerar hur det ska bli när vi åker till Sverige om 3 dagar.Vi ska inte åka med något privat plan även fast vi är kända så kan vi faktiskt åka med vanligt folk.
 
Ur Isabells perspektiv.
 
Jag loggar in på twitter och ser att det trändar RipAnnie och självklart blir jag tår ögd jag hatar folk som dör.
Jag tycker så synd om alla som kände den personen som dött liksom tänk att ett liv bara kan försvinna.
-"Du åker om 3 dagar det vet du va?"Frågar Adam och jag tittar på han som om han är dum i huvudet jag är faktiskt 20 jag kan faktiskt hålla koll på snt själv.
-"Ja Adam jag är inte 3"Svarar jag och han skrattar.
-"Jag vet det är så anorlunda att du har växt upp jag som alltid vart 5 år äldre är så ovan vid att du har vuxit upp"Säger han och jag skrattar till.
-"Du är fortfarande 5 år äldre"Svarar jag och han skrattar till.
-"Du fattar vad jag menar"Säger han och puttar till mig på axeln och ja där sitter vi och skrattar ända tills glädje dödande Amanda kommer in i rummet.
-"Jag tänkte laga fisk vill ni ha?"Frågar hon och Adam skrattar till.
-"Du laga mat skulle inte tro det Amanda du är en usel kock det vet du jag tar hand om maten."Säger han och Amanda tittar surt på han medans jag sitter och försöker hålla mig för skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0