Kapitel 16 Me and You Forever and Ever!(Maraton)

Ur Eleanors perspektiv.

Vi alla sitter och ser på någon jobbig film jag tyckte inte den var bra för 5 öre men detvärkar dom andra tycka.
Jag ställer mig upp och tittar ut det är fortfarande ljust ute.
-"Jag tänker ta en promenad vill någon hänga med?"Frågar jag
Louis ställer sig fort upp och håller upp handen och jag ler mot han och han ler tillbaka.Jag vet inte varför men jag blev VÄLIGT glad att det var just Louis som sa ja och inte någon av dom andra killarna.
Vi går och tar på oss skorna.
När vi kommer ner till lobyn så är det MAASSSAAAA fans utanfr så vi får ta en bakväg men det funkar för mig.
-"Nu får du vissa mig runt jag har aldrig vart här"Säger jag och Louis ler mot mig och tar tag i min hand och drar med mig bort.Vi går ett bra tag och till min förvåning så släpper inte Louis min hand på hela vägen och inte rycker jag bort den heller.
-"Titta Louis"Säger jag och pekar på dom stora bokstäverna.
Tumblr_mam2t1bqai1rarvnyo1_500_large
-"Dom är underbara jag har ALLTID VELAT SE DOM"Säger jag och han skrattar lite åt mig.
Vi står där och tittar på dom stora bokstäverna innan vi börjar gå till hotellet igen.
Vi går i i en liten park och sätter oss på en park bänk.
-"Det är så vackert här"Säger jag och Louis nickar.Jag tittar på han och får ögonkontakt med han.Han lutar sig fram mot mig och just när han är typ 1 centimter mot mig och jag kan känna hans andtag så hörst det tjej skrik.Louis flyttar från mig och jag ser hur ett helt gäng med tjejer kommer fram till oss.
Dom ber om att få ta bilder med Louis och jag hör hur många tjejer ropar elaka saker till mig.
-"Louis jag går tillbaka till hotellet"Säger jag tyst men jag vet att ha hör för han nickar.
 
Ur Louis perspektiv

Hon reser sig snabbt upp och snart är hon utom mitt synhål...Varför hade jag inte gått med henne?Varför hade jag bara suttit tyst är jag höre vad fansen sa till henne?Jag vet inte svare men en sak vet jag att jag sabbade allt vi någonsin hade om vi nu hade något.
Jag tar några bilder innan jag säger att jag måste gå.Jag går sakta mot hotellet och självklart har jag fans efter mig me jag försöker ignorera dom så där lite smått.
 
Ur Harrys perspektiv.

Jag hör hur dörren öppnas och in kommer Eleanor och ser ut som om hon ska börja gråta när som helst.
-"El vad har hänt?"Frågar jag hon tittar på mig lite kort innan hon går in i sovrummet och jag hör hur hon låser in sig ett av dom lite mindre rummen som finns där inne.
Jag går efter och knackar på dörren.
-"El är du okej?"Frågar jag.
-"Mm"Får jag till svar och jag fattar att hon inte kommer berätta vad som hänt.
Jag reser mig upp och men stannar till och sätter mig igen när jag höör hur hon håller på med mobilen hon måste komma ut någonn gång.
 
Ur Eleanors perspektiv.

Jag bryr mig inte vad klockan är i London jag måste sacka med Tara hon är den enda som förstår sig på mig.
Jag slår in hennes nummer och trycker på ring med darriga fingrar.
-"Tara"Svarar hon sömn drucket och jag fattar att hon måste sovit.
-"Hej Tara"Säger jag snyftar till och jag hör hur hon vaknar till liv.
-"Eleanor vad har hänt?"Frågar hon oroligt .
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

MMMMMMEEEEERRRRRRAAA👍

2012-09-28 @ 17:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0