Kapitel 15 Me and You Forever an Ever!(Maraton)

Ur Eleanors perspektiv.

Jag ser Louis komma in i rummet och han ser så nere ut och jag vet att jag LOVADE Harry att inte komma ut ur rummet eller vissa mig för Louis innan kvällen men jag klarar inte av att se han så ledsen.
--"Hej på dig med Louis trevligt att se dig och vad snällt att du sa hej"Säger jag och han tittar upp och jag tittar in i hans underbara ögon.
Han skinner genast upp i ett leende och allt som fått han att se så nere ut försvinner.
Jag hör hur dörren öppnas me jag kan inte slita ögonen från Louis ögon dom underbaraste ögonen jag någonsin sett.
-"EL DU LOVADE"Hör jag Harrys skojiga röst säga och jag börjar skratta och Louis tittar konstigt på Harry innan det värkar ringa en klocka att han får alla pusselbitar på plats.
Han springer fram till Harry och kramar om han och jag kan bara säga en sak...SÅÅÅÅ GULLIGT.
Jag ler mot dom och ser hur Harry viskar något i Louis öra som får honom att rodna djupt innan han hoppar på Harry och dom börjar brottas på golvet och jag skrattar så jag får ont i magen.
Min mobil börjar spela you´re beautiful och jag får ett leende på läpparna det betyder att det är Mick som ringer mig.
Jag springer fram till mobil och ser hur Louis och Harry slutar brottas och tittar nyficket på mig.
 
Ur Louis perspektiv

Jag hör hur Eleanor mobil börjar ringa och den spelar You´re beautiful och hon springer fram till den med ett leende.
-"MICK"Säger hon när hon svarar och det känns som om någon sticker en kniv i mitt hjärta självklart har hon en kille.
-"Flygresan jo den gick bra och hur är det i London då?"Frågar hon med ett leende på läpparna.
-"Jaha vad kul"Svarar hon och skrattar.
 
När hon ÄNTLIGEN lägger ner mobilen och ler mot oss så går Harry fram till henne och lyfter upp henne och snurar henne i luften.
-"Så hur mår Mick?"Frågar han henne och jag känner hur arg jag blir han sa nyss att han visste att Eleanor gillade mig tillbaka men NEJ hon har en kille och han visste om det.
-"Han mår bra och vet du han har skaffat en tjej"Sger hon och hoppar upp och ner på stället och jag fattar inte är inte den här Mick hennes kille...Jag tänker lite och när jag kommer på vad Mick är till henne så känner jag mig så dum för att han blivit så arg hon sa ju den där dagen då hon hade sovit hos oss att det var hennes bror.
------------------------
OUUUPS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0