Kapitel 15 Livet Utan Dig!(Maraton)

 Ur Nialls Perspektiv.

3 Veckor senare:
 
Jag har följt med killarna överallt och så men jag har inte vart med på några konserter eller intevjuer.I kväll ska jag ut på scen igen det var ett tag sen olyckan med Annie.Eller om man kan kalla det olycka han som körde bilen sa att det var en till tjej som puttade ut Annie.Jag hoppas värkligen att polisen fr tag i den tjejen.
-"Niall är du redo"Hör jag Liam ropa från vardags rummet och jag suckar djupt och reser mig och joggar ut till killarna.
-"Så redo jag kan bli"Säger jag och dom nickar och ler mot mig.
Vi går ner till den stora svarta bilen som ska ta oss till arenan där vi ska spela här i Irland.
Jag valde just att komma med nu när vi va i Irland där jag känner mig mer hemma än någonsin.
***
Vi står nedanför scen och hör hur alla räknar ner och när dom kommer till noll så börjar introt till What Make You Beautiful.
Vi springer ut och fansen blir galna som vanligt och jag ler och är lycklig och har den där känslan som jag inte haft på evigheter.
 
Ur Harrys perspektiv.
 
Jag tittar ut över publiken och min blick stannar på dom mäst underbara blå ögonen jag någonsin sett. Dom är underbart vackra.
Louis drar i mig och jag bryter genast ögon kontakten jag fick med tjejen och redan då visste jag att jag kanske ALDRIG mer få se henne.Det enda jag såg på henne var ju dom blå ögonen ,jag vet inte vad hon heter eller vart hon kommer i från.Jag tittar på Louis och han ler stort. Jag hör introt till moments börja.
 
Ur Isabells perspektiv.
 
Jag tittar på killarna när dom sjunger jag fattar inte hur min kusin lyckades få tag i biljetter till dom seriöst.
Jag tittar mot Amanda som står brevid mig hon har blivit anorlunda.Jag heter Isabell och kommer från Sverige men är hon hälsar på min kusin Adam hans tjej Amanda gillar visst dom här killarna och jag kan ju inte påstå att jag ite gillar dom.Så Adam fixa biljetter till oss asså världens bästa kusin.
Jag tittar upp mot scen och möts av dom underbara ögonen com tillhör Harry Styles han tittar ut ver folkhavet men stannar med blicken i mina ögon ingen av oss brytter ögonkontakten fören Louis drar i Harry.
Jag tittar på Amanda som tittar surt på mig..Vad är det med henne?
---------------------------
Första kapitlet i min maraton :) Nu kommer Isabell in i bilden och Amanda är tillbaka....Onej.
I alla fall ni annar inte hur mycket jag har längtat att få skriva det här kapitlet seriöst jag satt hela dagen i skolan och önska att den skulle ta slut så jag kunde få komma hem och skriva.Jag är hemskt ledsen att jag vart så uptagen men efter som vi få betyg och jag vill komma in på en bra skola så måste jag plugga......Men jag gjorde hela helgen ledig så det är skrivande...I morgon kommer jag åka bort ett tag men tro mig jag tror ni inte äns kommer märka det så mycket för jag kommer skriva under natten...Jag är en natt mäniska

Kommentarer
Postat av: Isabell

jättebra :) Btw Vem är Amanda?

2012-09-14 @ 16:01:23
Postat av: Isabell

vem hälsar jag på? Adam elr Amanda?

2012-09-14 @ 16:06:08
Postat av: Isabell

är jag svensk i novellen? det vill jag. :)

Svar: Självklart är du Svensk och du hälsar på Adam och Amanda är ja Amanda är tjejen som om vi ska säga det här snällt "MÖRDADE" Annie men ingen annan än HON vet det :)
Erika A

2012-09-14 @ 16:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0