Kapitel 14 Me and You Forever and Ever!(Maraton)

Ur Eleanors perspektiv.

Jag klev av planet och gick för att hämta min väska.Min väska kom typ SIST av alla så jag fick stå sjukt länge att vänta men skit samma jag ska få träffa killarna igen och det gör så att allt känns bättre.
Jag tar min resväska från bandet och går mot utgången som leder till vänthallen där Harry lovat att vänta på mig.
Jag kliver ut i hallen och inan jag hinner reagera så har jag Harry kramande om mig.Jag skrattar åt han och han skrattar så klart också.
-"Så du är Eleanor"Säger en röst bakom och där står det en man som ser ut att va någon av killarnas livvakter.
-"Japp"Svarar jag och han ler.
-"Jag är Paul killarnas barnvakt"Säger han och jag skrattar medasn Harry tittar surt på han.
Jag slår till Harry på armen och skrattar.
***
När vi sitter i bilen vänder sig Harry till mig med ett busigt leende på läpparna.
-"Louis vet inte att du kommer så kan du snälla snälla snälla vara tyst när vi kommer till hotellet så skrämmer vi han"Säger Harry och jag nickar samtidigt som jag skrattar.
 
Ur Louis perspektiv

Jag tittar mig omkring killarna tittar på mig med förväntans fulla blickar och jag börjar  skratta för första gången på hela dagen det ser ut som dom  ska sprika när som helst..Men jag fattar fortfarande inte varför jag ska vara fin kläd för en hemma kväll liksom jag ska bara ligga och deppa och tänka på hur det skulle vara om Eleanor var min....Vilket hon inte är.
Jag tar upp min mobil och loggar in på Twitter och trycker på ny tweet.
"Om du bara visste hur mycket jag tänker på dig"Skriver jag men ångar mig och skiter i att twittra det jag kommer ändå bara få fråger om vem och jag vill inte att dom ska lista ut att det är Eleanor jag snackar om.
Jag går ut i köket och ser alla där förutom Harry som säkert är ute med någon tjej.
-"Så killar hur är läget?"Frågar jag för att lätta upp tystnaden mellan oss och dom ler mot mig och jag hör hur dörren öppas det betyder att Harry är hemma jag bryr mig inte äns i att titta.
-"Hej killar"Säger Harry som måste kommit in i köket medans jag tänkte.
-"Jag ska gå till mitt rum"Säger jag tyst och vänder mig upp och går sakta ut ur rummet och in i det rummet jag och killarna sover i.
-"Hej på dig med Louis trevligt att se dig och vad snällt att du sa hej"Hör jag en röst jag inte skulle ta fel på framför mig står Eleanor vid den sista sängen....(Det fanns 6 sängar i rummet och vi är 5 killar)
---------------------------------------------
BAMBAMBAAA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0