Kapitel 14 Livet Utan Dig!

Ur Nialls Perspektiv.
 
Jag känner hur någon puttar på mig men jag har VÄRKLIGEN ingen lust att gå upp.
-"Fem minuter till"Mumlar jag fram.
-"Nej Niall vakna NU"Hör jag ANNIE säga vad fan?
Jag slår upp ögonen och där bredvid mig på säng kanten sitter hon lika blek som förra gången men fortfarande lika vacker.
-"Annie"Viskar jag fram och hon ger mig ett av dom där uderbara leendena som bara hon kan ge.
-"Hej på dig med Niall"skrattar hon fram och jag tittar storögt på henne.
-"Vad gör du? här hur kom du hitt ?vad fan?"Frågar jag men egentligen vill jag bara hålla om henne.
-"Jag lovade dig att alltid vara vid din sida och att det alltid skulle vara vi"Svarar hon och jag slänger mig runt halsen på henne och känner kylan från hennes kropp komma mot min men jag bryr mig inte hon är här med mig levande....eller typ.
-"Niall snälla gråt inte"Hör jag hur hon säger.
Jag hör hur någon knackar på dörren och samma sekund som dörren öppnas så försvinner Annie och jag suckar.
-"Niall jag hörde dig gråta vill du snacka om det?"Frågar Zayn som kommer in i rummet han som brukar vara så svår väckt.
-"När åker vi?"Frågar jag han och han ler mot mig.
-"I morgon bitti se till att få lite sömn"Säger han och jag nickar.Han går ut och just när han stänger dörren så lägger jag huvet i händerna seriöst varför ska alla komma in när Annie är här?.
-"Niall jag är stolt att du lyssnar på mig"Hör jag Annie säga och jag rycker till när jag känner hur nära det låter.Jag öppnar ögonen och hon står bara en halv meter i från mig och tittar med dom där UNDERBART gröna ögonen på MIG.
-"Du lämnarmig inte bara för att jag åker från det här huset du är med mig hela tiden va annars kommer jag ALDRIG lämna det här huset"Säger jag oroligt och hon skrattar till.
-"Niall det är inte huset jag lovat att vara med för evigt det är dig"Svarar hon och jag skiner upp i ett leende.
Jag reser mig upp och kramar om henne och jag bryr inte om att jag blir och frysa jag blir varm av att känna hennes kropp mot min även fast det inte finns någon logik alls i det.
-"Niall du blir kall"Viskar Annie.
-"Jag bryr mig inte"Svarar jag men helt plötsligt är hon inte i min famn utan en meter bort.
-"Jag vill inte att du ska frysa"Säger hon.
-"Jag fryser inte jag blir varm i närheten av dig"Säger jag och hon skrattar.
-"Du måste sova du ska med ett plan i morgon"Säger hon och jag suckar.
-"Jag vill inte att du försvinner"Säger jag och hon skrattar.
-"Jag kommer vara här när du vaknar"Svarar hon och jag tittar på henne.
-"Jag lovar"Säger hon sen och jag tittar på henne igen hon är så vacker man kan inte ta sin blick från henne.
-"Jag vill inte sova när jag vet att du är här"Säger jag.
-"Niall du ska sitta på ett plan i timmar i morgon"Säger hon.
-"Perfekt tid att sova"Svarar jag.
-"Om du säger så"Svarar hon och jag ler mot henne.
-"Så vad ska vi göra?"Frågar hon och jag ler mot henne.
-"Jag vet precis"Svarar jag och drar med henne ner i sängen och slår igång en film som jag vet att hon älskar Tigers Film.
-"JAAA"Säger hon och jag fnissar till.
-"Niall jag har saknat dig"Säger hon.
***
Jag måste somnat för jag vaknar när Annie ruskar om mig.
-"Niall du ska gå upp nu"Säger hon och jag nickar och skyndar mig ner.
-"NAILL JAG HAR SAKNAT DITT LEENDE"Utbrister Louis jag inser då att jag går runt med ett löjligt leende.
-"Jag hade lust"Säger jag och dom skrattar.Jag vet att det är svårt för dom med men det var bara Louis som kände Annie lite.Låt oss säga så här det har ALDRIG funnits tid för dom att lära känna varandra.
-"Niall vi önskar dig all lycka i livet det vet du va"Hör jag Lovisa och Markus säga och jag skrattar till.
-"Självklart"Svarar jag och sätter mig ner vid fruksot bordet för att äta och det är då jag inser hur JÄVLA hungrig jag är jag har inte ätit på dagar.
 ***
När vi sitter i bilen så tittar jag på killarna och dom ser minst sagt oroliga ut där dom sitter med näsan i mobilerna.
-"Niall vad du än gör logga INTE in på twitter"Säger Louis och alla ger han en blick som säger HÅL KÄFTEN.
-"Varför?"Frågar jag och tar upp mobilen och LOGGAR IN PÅ TWITTER.Det fösta jag ser är trenderna "RIPANNIE"och"Nialltillhörfansenigen"
Jag klickar in på min twitter och det första jag ser är en tjej som skrivit :"Jag är så glad att Annie dog för liksom hon tog dig från oss fans"
Jag svarar inte utan tittar bara på killarna som granskar mig men så fort dom ser att jag tittar upp så vänder dom bort sina huvuden.
--------------------
Ja här är Kapitel 14 Det Kommer KANSKE ett senare det beror på om jag blir klar med städningen i mitt rum.Jag skulle GÄRNA sjuta upp det men nu är det så här att min pappa har sagt om det ite är rent innan onsdag så ska jag INTE få ha något internet tills det är rent och liksom det är ju EVIGHETER.och i morgon kan jag inte städa för......Jag har inte lust och ska göra läxorna.Och på Onsdagar så spelar jag tvärflöjt(Onödig info om mig(Jag kan spela typ alla One Direction låtar)) här är mina covers föresten
http://www.youtube.com/watch?v=J3aURftgNho&feature=plcp
 
http://www.youtube.com/watch?v=0oYEM_MvG9w&feature=plcp
 
http://www.youtube.com/watch?v=1cI02zRET6A&feature=plcp
 
http://www.youtube.com/watch?v=JN50QaPQqiU&feature=plcp
 
 
föresten va det någon som såg X Faktor i går...Jag hejar på Isak :)
 
5 kommentarer till nästa ?
////////////Erika(Lite onödigt många / men skit samma)
 

Kommentarer
Postat av: Stephanie!!

Vill ha meer NU!! <3

2012-09-10 @ 20:03:45
Postat av: Isabell

Jättebra :)

2012-09-10 @ 21:17:45
Postat av: Olivia

Jag vill bara läsa mer.. <3

2012-09-10 @ 21:36:46
URL: http://lovveonedirection.blogg.se
Postat av: ayya

mer jättebra skriv mer ikväll snälla älskar din novell

2012-09-12 @ 21:42:16
URL: http://onedirectiontakennovell.blogg.se
Postat av: ayya

så jag att jag älskar din novell

2012-09-12 @ 22:34:21
URL: http://onedirectiontakennovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0