Kapitel 13 Me and You Forever and Ever!(Maraton)

Ur Eleanors perspektiv.

Jag vaknar nästa morgon av det gräsliga ljudet av min väckarklocka men blir snabbt pigg när jag kommer på att jag ska åka till USA till killarna.
Jag sätter på mig kläder snabbt och väljer något enkelt som gula chinos och ett svart linne.
Jag borstar mitt hår och lägger en snabb blick mot klockan och ser att den närmar sig 5 på morgonen...Seriöst när Harry säger att planet går tidigt mennar han typ 7 eller något men jag vill inte missa så heldre är jag i tid än inte.
 
Ur Harrys perspektiv.

Jag och killarna hade inte berättat något för Louis om att Eleanor skulle komma vi tyckte det skulle bli kul med en liten överaskning åt han.Jag tittar mig om kring i rummet och ser att alla är vakna förutom Louis...Vi ska åka och hämta Eleanor på flygplatsen senare i kväll efter som det tar ett tag att åka hitt men vi måste värkligen fixa tills hon kommer så därför är vi vakna vid 9...PÅ VÅR LEDIGA DAG.
 
****
Flera timmar senare är vi alla helt slut av att städat hela hotellrummet vi kanske inte riktigt är dom som har det renast om vi säger så.
-"Öj killar varför har ni städat?"Frågar Louis som ÄNTLIGEN kommer ut från det där jävla sovrummet han vart i hela dagen.
-"Snyggar till det lite bara"Svarar Liam och synar Louis klädsel han har på sig mjukisbyxer och en av MINA tröjer.
-"Äntligen uppe "Säger Niall som kommer tillbaka från sitt toa besök.
-"Nja jag skulle bara gå ut och hämta lite vatten"Säger Louis lite tyst och jag fattar inte hur han kan vara så nere i en tjej.
Jag kastar en blick mot klockan och ser att Eleanors plan ska landa om en timme och det tar ju ett tag att ta sig ditt så det är bäst att jag åker nu.
-"Jag måste dra nu grabbar vi ses om någon timme"Säger jag.Louis tittar på mig med en frågande min men han bryr sig inte i att fråga något utan han går bara och hämtar vatten.
-"Jag vill att ni ser till att han ser lite bättre ut när jag kommer tillbaka"Väser jag mellan tänderna och killarna nickar.
Jag går och letar reda på Paul som sitter på något hotellrum och har möte men det får han skita i just nu för han behövs för att köra mig till flygplatsen.
 
Ur Louis perspektiv.

Killarna kommer ut till mig i köket och kollar skeptiskt på mina kläder och mitt hår.
-"Kom vi måste få dig att se lite snyggare ut"Säger Zayn och drar med mig in på ett av dom små rummen i hotellrummet.
-"Sitt"Befaler Niall som om jag var någon hund men jag sätter mig lydigt ner.I vanliga fall skulle jag nog skällt som en hund men jag har värkligen inte lust att verka rolig.
-"Varfr gör i det här?"Frågar jag och Liam ler mot mig.
-"Du kommer tacka oss sen"Svarar Niall och Zayn i mun på varandra.Jag kan inte undgå att le mot dom där dom skrattar åt sig själva.
----------------------------------------
Hur kommer det bli nu tror ni?

Kommentarer
Postat av: Emelie ^.^

Sjukt bra! Mer! x)

2012-09-28 @ 15:10:58
URL: http://tellalover.blogg.se
Postat av: Ida

MMMMMEEEERRRR👍

2012-09-28 @ 15:18:15
Postat av: jag.

GUD SÅ BRA! MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!! :DD<3<3<3<3<3

2012-09-28 @ 15:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0