Kapitel 13 Livet Utan Dig!

Ur Nialls Perspektiv.
 
Jag drar efter andan det är Annies hand stil. Hur hamna det där?
 
Hej Niall!
Niall jag fattar vad du går igenom nu jag ser varenda liten rörelse du gör och det gör ont i mig att se dig så ledsen jag vill inte att du ska var ledsen.Föresten Niall när jag låg där i sängen på sjukhuset då visste jag att jag skulle somna och inte vakna det var därför jag fick dig att lova att du inte göra något dumt och om du NÅGONSIN försöker göraa något dumt då tvivlar jag INTE på att stoppa dig.Jag vill att du ska vara lycklig Niall lycklig utan mig du klarar dig utan mig även fast det är svårt.Jag vet egentligen inte om det här kommer funka liksom det finns typ regler där en av reglerna är att hur gärna jag än vill så får jag INTE säga vem som gjorde det här mot mig men för att vara ärlig så kommer jag inte i håg vad som hände allt mellan att jag gick från Markus hus och när jag vaknde upp på sjukhuset är svart.
Niall vissa INTE det här för NÅGON snälla dom kommer tro att du är galen och då kommer dom skicka dig till en psykolog och då kommer du efter ett tag också tro att du bara inbillar dig men jag LOVAR dig jag är riktig och jag kommer ALLTID finnas vid din sida bara inte lika mänsklig som förut.
Niall jag älskar dig och kommer ALLTID att göra och snälla ta hand om dig och lev ditt liv snälla fortsätt med bandet snälla jag vill inte att dina fans ska hata mig mer än vad dom redan gör.Jag älskar dig för alltid och evigt Hälsningar FörEVIGT din Annie.
 
Jag läser igenom brevet flera gånger det är inte mänskligt.
-"Du var inte hatad"Säger jag tyst för mig själv.
-"Det var jag visst"Jag rycker till när jag hör den ljusa stämman som kommer från Annie....Det måste bara vara inbillning hon finns inte mer.
Hon finns inte mer ,Hon finns inte mer ,Hon finns inte mer Jag intalar mig det och tar några djupa andetag.
Jag reser mig upp från sängen där jag suttit och tittar upp och blir helt stel när jag ser vem som står framför mig det är inte möjligt det är inte möjligt hon finns inte.
Jag sträker ut min hand och möts av kylla från personen framför mig.Jag öppnar munnen för att säga något när Liam öppnar dörren och kommer in springande och hon är borta för vem vet hurlänge.
-"Niall vi är ledsna men kan du snälla komma tillbaka till turnen snälla"Säger Han och man ser hur han väldigt gärna vill ha med mig och jag tänker på brevet jag skulle fortsätta ha ett liv så jag nickar och han kramar om mig.
Jag tittar på klockan och ser att en är 10 hur länge var jag ute egentligen.
Jaglägger mig ner i sängen och ska försöka sova men det går inte när Annie inte är bredvid.Jag tar upp min mobil och blädrar i kontakter tills jag hittar "Min Annie" Jag trycker på ring och kommer till telefon svararen som säger: "nej men seriöst det här är Annie Jones jag kan inte svara just nuför vem vet vad jag gör nu hahha nej jag bara skoja lämna ett medelande efter tonen"Jag lägger på och ringer upp igen och en tår rinner ner för min kind jag saknar henne så mycket.

Kommentarer
Postat av: Stephanie!!

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrr NU!! sitter för fan och bölar här!! <3 älskar novellen <3 <3

2012-09-09 @ 15:16:05
Postat av: Isabell

jättebra. Kan inte jag får spela Nialls nya flickvän? Vi är i en mataffär och vi råkar gå in i varandra jag ramlar på rumpan och jag tappar det jag godiset på golvet och han hjälper mig upp. Jag är född 92, så jag är 20 år, har brunt hår, mellanlångt, lite självlockigt år och blåa ögon. =) Kram! xx

Svar: Jag har faktiskt redan bestämt resten och delen med det är att liksom det finns ingen flickvän(mer än Annie)
Erika A

2012-09-09 @ 18:51:28
Postat av: Isabell

Här är min adress, mejladressen då =)

2012-09-09 @ 18:51:46
Postat av: Olivia

Jag känner mig ganska känslo lös efter som att man borde gråta i floder när man läser det här men nej det gör INTE jag.. hehe ;) Skit bra like always <3

Svar: Nej då du är inte känslolös jag satt och BÖLA mig igenom dom andra kapitlena medans jag satt och log igenom det här så det är fullständigt normalt(Okej jag är INTE normal men skit samma)
Erika A

2012-09-09 @ 18:59:03
URL: http://lovveonedirection.blogg.se
Postat av: Isabell

Okej! Men i nästa då? =) Då kan jag bli tsm med Harry :)

Svar: ja det blir perfekt ska försöka komma i håg det du får på minna mig lova :)
Erika A

2012-09-10 @ 07:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0