Kapitel 12 Me and You Forever and Ever!

Ur Eleanors perspektiv.
 
När jag snackat klart med Harry har jag ett litet leende på läpparna men det är inte för att Harry fick mig att skratta nej det är för att jag fick höra Louis underbara skratt i bakrunden det skrattet som jag ÄLSKAR.
Jag vet inte varför men varje gång jag tänker på Louis så får jag ett löjligt leende på läpparna jag tror jag är kär i LOUIS TOMLINSON från One Direction....det är inte bra han kan få vem som helst varför skulle han vilja ha MIG.
Jag suckar och det leendet jag hade på läpparna för en liten stund sen är som bort blåst jag vill bara gå och lägga mig under ett tecke och försvinna för evigt eller något.
 
Ur Harry perspektiv

Louis och Eleanor var som gjorda för varandra men ingen av dom värkade inse det syns på båda att dom gillar varandra det gjorde det första gången dom sågs tillsammans.Alla värkar fatta det utom just dom två.
 
Jag tittarpå Louis som sitter och ser helt borta ut i ena sekunden är han gamla vanliga Louis sen i andra sekunden är han helt frånvarande och är helt inne i sina egna tankar.
Jag tittar på Niall som sitter med ett oroligt ansikt utryck seriöt jag har aldrig sett Louis så här under dom här åren jag känt han.Han har alrdrig vart så nere i någon tjej någonsin för det märks lång väg att han gillar Eleanor.Han har haft tjejer förut men jag tror han ALDRIG vart så kär i dom som han är med Eleanor.
Jag hör hur hotell dörren öppnas och in kommer Liam och Zayn dom tittar på Louis med oroliga blickar där han sitteer i sina egna tankar i soffan jag tror inte att något som vi säger kommer få han att vakna upp från hans dröm värld och sin deprimasion om att tro att Eleanor inte gillar han tillbaka....Det enda sättet är att få Eleanor hit liksom hur ska vi anars få av med Louis ledsna miner och inga roliga stunder.
Jag ser hur Liam tittar hoppfullt på mig och jag går fram till han och berättar om min ide om att be Eleanor komma hitt.Liam nickar gillande och jag tar upp min mobil och slår in Eleanors nummer.
-"Ja det är Eleanor"Svarar hon från andra ändan och jag hör hur hon skrattar till efter som jag snackade med henne för typ en halv timme sen eller något.
-"Jo kan inte du sätta dig på ett plan ner hitt snälla"Säger jag och hon skrattar till.
-"Har kör man rakt på sak inte ens ett hej seriöst Harry"Säger hon och skrattar det hade jag glömt helt och hållet.
-"Men visst"Säger hon glatt och jag gör en seger dans och....DEN får Louis att komma frå sin dagdröm seriöst vi har försökt allt men bara min seger dans väcker han ur sin trans.
 
Ur Eleanors perspektiv
 
Jag hör hur ytter dörren öppnas och min familjs röster
Jag sätter mig och snackar med mamma och hon tycker det låt som en jätte bra ide att jag åker och är med killarna så att jag kom ut lite och inte bara var här inne och så hängde jag med Harry.....Mamma har alltid tyckt han var en bra kille och hoppades att jag skulle ta mitt förnuft till fånga och bli tillsammans med han för att han var en underbar kille.Jag håller med henne ha är värkligen en UNDERBAR kille men han är som en bror för mig och jag lovar er jag är INTE kär i Harry det skulle bara var fel han  är en bror för mig.
Jag går ut i köket där Tara sitter och det är faktiskt den första av mina syskon jag träffar under hela dagen...konstigt jag brukar träffa dom oftare.
-"Du ler vad har hät berätta allt"Säger hon glatt och jag börjar berätta och hon ler mot mig och skrattar lite..Hon beter sig så vuxet för att vara 13.
 
bianca stratford | Tumblr
 
-"Du har klippt dig"Säger jag efter ett tag och hon nickar och jag ger henne en min som menar inte så illa men håller den inte så länge för vi båda brister ut i gap skratt...Ja vi kanske inte har den bästa humorn men hon är min syrra så hon bryr sig inte för hon har samma sjuka humor.
Jag kommer på att mitt plan ska gå i morgon bitti och att det ...KANSKE...skulle vara bra att paka till dess efter som liksom jag ska ha med grejer till Usa.
Jag tar Taras hand och drar med henne upp på mitt rum och hon  skrattar så sjukt mycket och ni annar inte hur fort det går att paka alla saker när man är två och har skrivit en paknings lista innan man börjar.
-"Har du allt nu?"Frågar Tara mig och jag nickar och vi båda slänger os på min dubbelsäng med en lättnadens suck.
-"Jag vet vem som ska får träffa sin stora kärlek Louis"Säger Tara retsamt och jag slår till henne litte löst men jag kan inte låta bli att tänka på Louis underbara leende det leendet som BARA Louis har.
---------------------------------------------
Kapitel 12
 
Kommentera
 

Kommentarer
Postat av: Emelie ^.^

Mer!! :D

2012-09-27 @ 21:49:40
URL: http://tellalover.blogg.se
Postat av: Ida

Mmmeeerrr

2012-09-27 @ 23:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0