Kapitel 11 Me and You Forever and Ever!

Ur Eleanors Perspektiv.

Jag gick och la mig med ett stort leende på läpparna Tara hade sagt att hon hade sett hur Louis titta specielt på mig.Jag vet inte varför men det känns som en underbar känsla sprider sig inut i mig jag tror jag är kär i en kille...som råkar vara typ en av världens kändaste.
Jag suckar djupt när jag ligger i sängen och tittar upp i taket.
Han kommer säkert träffa en tjej borta i Usa som är så mycket mer att ha än mig.
***
Nästa morgon går jag upp med en suck jag gillar att vara i min ensamhet men just nu var det helt tyst i huset vilket betyder att antingen sover alla eller så är inge hemma.
Jag går neri köket och ser en lapp på bordet.
 
hej gumman vi tänkte att du kunde behöva lite ensam tid så vi åkte till en stor galleria för att handla nya saker fr jag vet ju hur mycket du ogillar att titta på möbler och sånt jag hoppas det är okej att vi lät dig sova vill du något är det bara att ringa//Mamma.

Jag slänger lappen i papers korgen innan jag går fram till kylskåpet där jag tar fram fil.Jag sätter mig vid bordet där en sked och en skål står.....SJÄLVKLART har mina små syskon ätit upp alla flinger så det blir en frukost utan dom...Kul...eller inte.
Jag äter sakta men hinner inte ens äta den särskillt mycket innan min mobil ringer jag suckar och jag vet ite varför jag är så sur men jag var bara inte på humör för någonting i dag allt var bara fel.
Jag reser mig upp och går fram till mobilen och ser att det står Harry på displayen och det gör mig lite gladare efter som han alltid får mig på bra humör.
-"Eleanor"Svarar jag kort och jag hör skratt i andra änden.
-"Vaknat på fel sida El?"Frågar Harry och jag hör skratt i bakrunden som man kan urskilja är Nialls och Louis.
-"Mm"Svarar jag kort och Harry skrattar igen.
-"Så hur är London?"Frågar han och nu är det min tur att skratta.
-"Jag har ju sett SÅÅÅÅÅÅÅ mycket av det också"Svarar jag och han skrattar åt mig och jag kan inte låta bli att le som sagt Harry gör mig alltid på bra humör.
-"Vi får väl vissa dig runt sen när vi kommer tillbaka"Säger Harry och jag skrattar.
-"Det är ju så lång tid så då har jag nog hunnit sett mycket redan"Svarar jag och Harry suckar en fake suck i andra ändan vilket får mig att skratta.
 
Ur Louis perspektiv.

Jag hörhur Harry ringer Eleanor och det första han säger är Vaknat på fel sida El? det får mig och Niall att skratta ganska mycket...Men inerst inne hade jag önskat att det var jag som hade ringt henne och att hon skulle bli gla att snacka med mig och inte med Harry...Jag vet inte varför det är så Harry är ju en av mina bästa vänner och Eleanor en av hans dom är ju inte ens tillsammans.
 
 ---------------------------------------
Kort jag vet men jag vill dra ut på det lite ni fattar
 

Kommentarer
Postat av: Ida

MEEEEEEERRRRR

2012-09-27 @ 18:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0