Kapitel 11 Livet Utan Dig!

Ur Nialls Perspektiv.
 
Jag sitter och håller Annie i handen och hoppas för allt i världen att hon ska klara sig.
Jag håller nästan på att somna när ett örorn bedövande pip kommer ut ur hjärt maskinen och det är där allt slutar.Hela jag blir tom hon är borta för alltid dom kan inte göra något mer åt henne dom sa till mig tidigare att om hon inte klara sig igenom natten skulle hon ALDRIG klara sig.
Jag tittar på Annie och viskar flera gånger om och om igen hur mycket jag älskar henne men jag vet att det är försent hon finns inte längre med mig.
***
Efter 3 timmar bredvid Annies kropp så reser jag mig jag bestämmer mig för att ta reda på vad det va som hon ville att jag ska skulle ha för något.
***
Jag stannar taxin utanför det stora vita huset och under hela resan har jag inte fält en enda tår.
Jag känner mig bara tom inget annat.
Jag tittar upp mot huset och jag vet att dom vet om det redan.

 
Jag går med släpiga steg upp mot dörren och skiter i att knacka på.
-"Niall är det du?"Hör jag Lovisa snyfta fram.
-"Ja....."Svarar jag och allt känns så hopplöst.
Jag går in i Annies rum och känner hur en ensam tår rinner ner för min kind när jag ser bilderna på henne och mig som sitter på väggen.
Allt är sig likt men ändå är inget sig likt.
Jag går fram till garderoben och det första jag ser är bilden från när jag och Annie var på balen i nian det va en av dom bästa dagarna i mitt liv.
 
Jag går sakta upp för den grusade gången som leder till Annies hus.
När jag plingar på är det Lovisa som öppnar med ett leende.
-"ANNIE NIALL ÄR HÄR"Ropar hon och några sekunder senare står den vackraste personen jag vet framför mig.
 

Jag öppnar den och ser en låda där det står Niall på så den öppnar jag och i den ligger hennes kläning,Massa bilder på oss,En dvd och en bok med lås på och det är den jag intreserar mig mäst för.
 
Jag tittar noga på låset innan jag tittar på halsbandet jag fick av henne för länge sen.....Det är nyckeln till låset som sitter där. Hon hade sagt att jag skulle lista ut det i sinom tid.
Jag låser sakta upp boken och det första jag ser är Annies handstil vilket får mig att fälla fler tårar.
 
3/4-09  Hej Niall.
Jag har ALLTID velat säga förväl på ett bra sätt men jag är ganska säker på att det är ett bra tag tills dess men jag vill ändå göra det här för en dag kanske jag inte finns där mer och då vill jag att du ska veta hur mycket jag älskar dig och hur förstörd jag va innan jag flytta till Mullingar och träffa dig.
Det va 2 år sen Niall men just när jag är med dig så känns det som om det ALDRIG har hänt.Jag vet fortfarande inte om jag fått säga hejdå men jag är ganska säker på att jag inte är redo för att säga hej då till dig Niall du är mitt allt jag vet inte hur många gånger du fått mig le när jag är ledsen men det är mer än någon annan det kan jag lova dig. Niall jag älskar dig och vart jag än är så saknar jag dig minst likamycket som du saknar mig Kram din Annie.
 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag och killarna har försökt nå Niall på mobilen men det går inet han svarar inte vi är oroliga han lovade att ringa oss varje kväll men nu har det gått två dagar utan att vi hört något från honom.
-"Liam han är säkert bara orolig och inte vill vara utan henne"Säger Zayn och jag nickar men det känns inte som det.
Just då plingar det till i min mobil och det är ett sms från Niall.
 
From Niall:
Jag kommer inte tillbaka under turnén killar jag är ledsen :(
 
Jag läser det flera gånger om.
-"Zayn han kommer inte tillbaka under turnén"Säger jag och vissar han smset.
-"Vi kommer inte få någon kontakt med honom via mobilen vi måste åka ditt"Säger Zayn och jag nickar jag vet att vi ska till Paris om någo vecka men vi måste värkligen få veta vad som får Niall att stanna i Paris.
 
Ur Nialls Perspektiv.
 
Jag gråter jag skicka smset om att jag inte kommer tillbaka under turnén.
Jag lägger mig ner på Annies säng och gråter som en liten bäbis som inte får som den vill.
-"Niall jag har gjort mat vill du ha?"Hör jag Lovisa fråga från dörren hon gråter det hörs.Jag skackar på huvet och hör hur hon går där i från.
***
Jag vaknar av att någon ruskar om mig och när jag öppnar ögonen står LIAM där vad gör han här.
-"Niall du måste snacka med oss"Säger han och jag tittar på han och han rycker till av chock jag måste se förjävlig ut.
 
Ur Liams perspektiv.
 
Jag ruskar om Niall och han tittar lite på mig men hans hår är i vägen för att man ska se hans ögon.
-"Niall du måste snacka med oss"Säger jag och han tittar upp på mig och jag möts av ett par sönder gråtna sorgsna ögon.Jag rycker till och kramar snabbt om han.
Jag hör hur killarna kommer in i rummet men jag tittar bara på den lilla blonda killen som sitter och gråter i mitt knä.
Louis,Harry och Zayn sätter sig och kramar om han också.
-"Vad har hänt Niall?"Frågar jag och han tittar upp på mig med en blick som jag väl förstår och jag brister i tårar jag med.
Killarna tittar oförstårligt på mig men förstår precis när dom ser Lovisa komma in i rummet med tårar rinnande ner för hennes kinder.
-"Jag har gjort mat det finns där nere om ni vill ha"Säger hon skakigt innan hon snyftar till och går ut ur rummet.
-"Niall varför ringde du inte?"Fråga jag och han titta på mig.
-"För jag ville inte att ni skulle veta för jag ville inte att det skulle vara sant"Säger han med tårarna rinnande det märks att han värkligen ÄLSKADE Annie.
Jag tittar mig omkring med tårar i ögonen och får syn på en svart bok som jag genast blir nyficken på så jag tar upp den.
-"Vad är det här?"Frågar jag Niall och han rycker den ur handen på mig.
-"Rör den inte"Säger han som om det vore Annie vi snacka om.
-"Niall snälla snacka med oss"Säger Harry.
Han tar ett djupt andetag och tar fram halsbandet han har på sig och låser upp boken och slår upp andra sidan.
 
17/4-09 Hej Niall!
Jag är ledsen att jag inte skrivit på ett tag men jag har inte haft ti efter som jag vart med dig och då kan jag inte sitta och gråta över att jag en dag måste lämna dig.Jag vet att jag sagt det här många gånger förut men du vet att jag älskar dig va om inte gör jag det ....Niall snälla gör inget dumt snälla Jag saknar dig vart jag än är Kram din Annie.
 
Jag läser det och Niall gråter hela tiden det går inte att stoppa jag vet att han älskar Annie det märks att han gör settet som han pratar om henne.
Jag börjar nyna på moments och killarna hänger med i låten.
Niall reser sig snabbt upp och jag tittar på han.
-"NI FATTAR INGET NI TROR ATT MAN BARA KAN KOMMA ÖVER NÅGON SÅ HIMLA LÄTT MEN TÄNK ER SJÄLVA ATT FÖRLORA DEN NI ÄLSKAR MER ÄN NÅGOT ANAT!!"Skriker han innan han försvinner ut ur rummet.
---------------------------
Ett långt kapitel sitter här och gråter och det jag själv skriver.
 
4 kommentarer till nästa okej?

Kommentarer
Postat av: Anonym

more more more more <3<3<3<3

2012-09-05 @ 19:29:45
Postat av: Olivia

Skit bra! Mer... Jag började gråta själv...

2012-09-05 @ 19:46:24
URL: http://lovveonedirection.blogg.se
Postat av: Emma! <33

Jag sitter ju fan här och gråter i sönder!! :( Det är sjukt bra!! :) <33

2012-09-05 @ 21:17:44
URL: http://thisismylifeinwords.devote.se/
Postat av: ayya

den är skitbra började gråta när jag läste den mer

2012-09-05 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0