Kapitel 10 You and Me Forever and Ever!

Ur Eleanors perspekitv.
 
Killarna åkte för någon timme sen så nu sitter jag här ensam hemma och det äna jag kan tänka på är Louis grön/blå ögon dom var så underbart vackra.Jag har vart med killarna hela dagen men inte konsentrerat mig särskillt mycket.Louis hade vart mer avslappnad i dag än i går han hade släppt låss och vart galen det var så kul att titta på och Harry hade rätt han kanske är en manlig version av mig eller jag en kvinnlig version av han vi hade i alla fall sjukt kul tillsammans när dom vissade mig London.Danielle och Perrie och också unerbara tjejer dom är sjukt snälla och jag önskar jag fick träffa dom oftare nu när jag är London men dom är borta minst lika mycket som killarna så det blir väl att jag får vara helt ensam här i London.
Jag tar upp datorn och loggar in på twitter och ser att jag fått 6 nya följare det är alla killarna(Harry följde mig redan sen innan),Little mix och Danielle. Jag satt och små log för mig själv när dörren öppnas och Tara kom in i rummet.
-"Eleanor kan jag snacka med dig?"Frågade hon mig och jag nicka.Hon stängde dörren efter sig och satte sig på sängen och jag vände stolen jag satt på mot henne och log mot henne.
-"Vad har du på hjärtat?"Frågar jag henne och hon ler mot mig.
-"Jag vill att du berättar vem han är"Säger hon och jag rodnar jag visste att hon skulle märka att jag var aorlunda.
 
Ur Taras perspektiv

Jag ser på Eleanor som rodnar djupt när jag säger det och jag ler stort mot henne.
-"Okej du vet ju att Harry är med i One Direction"Säger hon och jag nickar mot henne som ett tecken på att hon ska fortsätta.
-"Jo hans kompis som han också bor med Louis Tomlinson...."Fortsätter hon men kommer inte mycket längre fören hennes skype avbryter henne och det står Harry Styles ringer på skärmen och hon ler stort.
-"Jag måste ta det här"Säger hon och jag sätter mig bredvid henne.
-"HEEEJ"Säger 5 killar som en av dom är Harry och jag antar att dom andra är dom andra i bandet.
-"Hej killar det här är Tara...Harry du mins Tara"Säger hon och jag vinkar och får massa hej tillbaka och jag undrar vem som är Louis av dom.
-"Så vad har ni hittat på?"Frågar Eleanor.
-"Just nu sitter vi på planet mot USA Eleanor lilla men som tur har du stora starka Louis som berättar för dig"Säger killen jag fattar är Louis den som Eleanor har en liten romans med eller vad man ska säga.
Jag ska just säga något när Eleanor ger mig en blick att han vet ite om det och jag nickar sakta jag har ALDRIG fattat varför det ska vara hemligt att man är kär men heter man Eleanor var det visst JÄTTE viktigt.
 
Ur Louis perspektiv.
 
156410_440813382614876_764986245_n_large

Hon var så vacker så himla vacker seriöst jag kunde inte fokusera på något annat ä just henne hennes syster bryr jag mig inte om för tillfället det fanns bara hon i min hjärna men jag kommer inte få se henne på 3 veckor mer än över skype nån gång i bland och liksom vad ska jag säga det vore så fel att säga att jag gilla henne över skype.
Jag ser hur dom andra killarna fjantar runt medans jag bara kan titta på Eleanor som sitter och skrattar på andra sidan dataskärmen jag visste inte att bara se en person kunde få mig att le så har det ALDRIG vart förut.
-------------------------------------------------------
Sista kapitlet för i kväll Komentera please :)
 <33

Kommentarer
Postat av: Emelie ^.^

more! :D

2012-09-25 @ 22:31:21
URL: http://tellalover.blogg.se
Postat av: Ida

Såå bra 10 kp på en dag
Imponerad och MMEEEERRRRR😝👍❤

2012-09-25 @ 22:39:34
Postat av: Ida

Såå bra 10 kp på en dag
Imponerad och MMEEEERRRRR😝👍❤

2012-09-25 @ 22:39:35
Postat av: Anonym

Har börjat läsa din novell idag. Den är jätte bra!!! :D

2012-09-26 @ 07:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0