Kapitel 10 Livet Utan Dig!

Ur Nialls perspektiv.
 
Jag satt med killarna bakom scen efter en fantastisk show inget kunde förstöra de här kvällen.....
Min mobil ringde och jag svara självklart.
-"Niall"Sa jag kort och fick en chock när jag möttes av en snyftning.
-"Niall det är jag Lovisa"Sa Lovisa Annies syster.
-"Niall Annie har vart med i en bilolycka"Säger Markus som måste tagit telefonen från Lovisa som måste brytit i hop totalt.
Jag tappar telefonen och ALLT runt om kring mig försvinner och det enda jag kan känna är tom het vad kommer hända med Annie.
Jag kommer tillbaka till värkligheten av att Harry ruskar om mig då märker jag att Liam håller MIN mobil mot sitt öra.
Inget kan förstöra den här kvällen...Förutom DET.
***
Jag sitter på sjukhuset i Paris jag tog första plan till paris jag måste vara där med Annie det bara är så.
-"Niall"Hör jag Lovisa säga till mig när hon kommer ut och jag tittar upp hon ger mig tecknet på att jag ska gå in till henne.
Jag reser mig upp och går fram mot dörren och när jag kommer in möts jag av dom gröna ögonen.
-"Annie.."Viskar  jag fram jag kan inte fortsätta innan min röst skär sig och det gör ont i mitt hjärta att se henne liggandes där.
-"Niall snälla gråt inte"Säger hon och jag märker nu att jag gråter.
Hon låter så svag och jag kan inte fatta att det där värkligen är min glada och spraliga Annie.
 
Ur Annies perspektiv.
 
Jag känner hur mina ögon blir tyngre men jag vill inte att dom ska stägas för jag vet att jag inte  klarar av att inte försvinna jag vet redan nu att det här är slutet och det vill jag tillbringa med Niall.
-"Niall du vet att jag älskar dig va mer än NÅGOT annat"Säger jag och Niall viskar fram att han Älskar mig än någt annat.
-"Lova mig att vad som ä händer gör inget dumt"Viskar jag fram och tårarna rinner ner för hans kinder.
-"Annie säg inte så"Viskar Niall.
-"Nej Niall lova mig det snälla"Säger jag och han nickar.
-"Jag lovar Annie"Säger Niall.
-"Om jag inte vaknar Niall vill jag att du tittar i mitt rum hemma hos Lovisa i min garderob finns det e låda som det ligger en sak i jag vill att du ska ha"Säger jag tyst och Niall tittar desperat på mig.
-"Annie du FÅR inte säga så du ska inte försvinna frånn mig snälla"Viskar han desperat fram medans tårarna strömmar ner för hans kinder.Jag vet att han kommer bli förkrosad men jag vet redan att det här är slutet det här är sista gången jag ser Niall men det vill jag inte säga till han.
Jag blundar och känner lånsamt hur jag försvinner från värkligheten det här är sömnen jag ALDRIG kommer vakna ur.
----------------------------------
Japp här sitter jag och bölar för mig själv ....nej jag är inte fullständigt normal och BARA för att jag är på SÅNT glatt humör ska jag börjar skriva på kapitel 11 på en gång men ni får VÄLDIGT gärna skriva vad ni tycker om novellen och allt mellan HIMEL OCH JORD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0