Kapitel 7 Skate Girl

Ur Nialls Perspektiv.
 
-"JAG SAJU ATT HON KUNDE SKATA"Utbrister jag när hon skatat klart.
-"Vad då?"Frågar hon och jag börjar berätta om vårt samtal i varagsrummet och hon nickar som om hon förstår.
-"DET ÄR MAT"Ropar mamma och vi alla springer snabbt in i köket och där står maten så ljuvligt på bordet.
-"Jag lagade mycket för jag vet ju hur mycket du äter Niall"Säger hon och blinkar mot mig och alla skrattar förutom Nicole som inte fattar vad vi snackar om.
Visätter oss ner och börjar äta och till min förvåning äter Nicole nästan lika mycket som jag ...Och det är mycket.
-"Oj Nicole du äter ju nästan lika mycket som Niall"Säger Louis nästan som om han läst mina tankar.
-"Oj förlåt mig då att jag är hungrig säger hon kallt tillbaka och Louis rycker till han är inte särskillt van vid att tjejer är som just Nicole...Och ska jag vara ärlig är jag inte det heller.
Jag hör en ringsignal spelas och att det är låten Not Over You hör jagmen det är inte Gevin Degraw.
Nicole reser sig snabbt upp och tar upp sin mobil och ett leende uppenbarar sig på hennes läppar.
-"Tönt"Säger hon när hon svarar och jag hör hur hur personen i aqndra ändan skrattar.
 
När hon lägger på tittar alla på henne kanske för att hon snackade och använde massa ord som Tönt och Idiot till personen hon snacka med.
-"Vem var det?"Frågar Liam som värkar nyfiknare än Louis för en gångs skull.
-"Amelie"Svarar hon och Liam ändrar ansikts utryck.
-"Inte hon du snacka med den som sjöng på din ringsignal."Förtydligar han och hon ler.
-"Jordan Jansen"Svarar hon kort och alla tittar på henne men nickar inte för att vi vet vem det är.
 
Ur Nicoles perspektiv

Jag tittar på killarna och ser att dom inte vet vem Jordan Jansen är men skit samma.
----------------------------------------------
Jag är ledsen fr att det blev kort men jag är sjuk och årkar inte mer

Kommentarer
Postat av: Chloe

Sorry du tycker jag är jätte iriterande(stav?) nu men Skate*

Svar: Chloe vad ar vi sagt om att lägga oss i varandras stavning??? och irriterad stavas det....just so you know......hahaha jag var tvungen sorry men du får komma i håg vårat avtal vi hakar inte på varandras stavning för det slutar alltid med att jag förlorar och jag HATAR att förlora
Erika A

2012-10-04 @ 18:44:46
Postat av: Olivia

Grymt bra! jag skiter i om du skriver lite eftersom du är sjuk ;)

2012-10-04 @ 22:46:33
URL: http://lovveonedirection.blogg.se
Postat av: Emma

Men hoppas att det kommer mer snart! De äger

2012-10-14 @ 12:18:10
Postat av: Sofie

Superbra!!!!!

2012-10-15 @ 15:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0