Kapitel 6 Skate Girl

Ur Nicoles perspektiv.

Jag står inne på det som är mitt rum och tittar mig förundrande omkring..Jag har träffat Bobby min pappa och nu är det bara Niall kvar min andra bror  han bodde visst i London och skulle komma om några dagar.
Jag logga in på skype och ser att Emelie är online så jag ringer upp henne.
-"He Girl"Säger hon när hon svarar och jag skrattar..
Vi snackar i flera timmar ända tills dörren nere i halen öppnas och jag hör Mauras glada röst säga "MIN LILLA POJKE VAD GÖR U HEMMA NU?"
Jag skrattar innan jag reser mig upp blyghet har ALDRIG vart min starka sida jag har alltid älskat att träffa folk men jag passar inte alltid in.
Jag går ner för trappan och ser 5 killar stå nere i hallen med ryggen mot mig och jag antar att dom anra killarna som inte är Niall är Nialls vänner.
-"Nicole just den jag tänkte ropa på"Säger Maura och alla vänder sig mot mig och tittar storögt på mig och jag ler ett svagt leende mot dom.
-"Hej jag heter Nicole"Säger jag och den blonda stiger fram och kramar om mig.
-"Jag är Niall"Svarar han med lika gullig irländsk accsent som Maura och jag ler mot han.
-"Det här är Liam,Louis,Zayn och Harry"Säger han och pekar på killarna i turårdning.
-"Trevligt att träffa er och jag säger bara en sak HUR FAN SKA JAG KOMMA I HÅG ERA NAMN"säger jag och dom skrattar.
-"Jo det blir lätt bli bara en Directioner"Säger Louis och jag tittar oförstående på han.
-"Vi är ett band som heter One Direction och våra fans kallar sig själv Directioners"Säger Niall och jag börjar skratta och han tittar på mig.
-"Jag måste säga en sak"Säger jag mellan skratten och dom tittar nyficket på mig.
-"Förlåt men jag är inget fan av One Direction"Svarar jag och Louis gappar stort.
-"VAA"Säger han sen och jag skrattar.
-"Nej Jag gillar Little Mix musik men jag är nog inget fan...Jag har bara en stor idol"Säger jag och Alla tittar på Zayn när jag säger little mix.
-"Vem?"Frågar Niall sen ny ficket men blir avbruten av sin mamma.
-"Niall ni kan väl i alla fall sätta er ner och låta henne slippa stå i trappan"Säger hon och alla skrattar men vi sätter oss snabbt i soffan.
-"VEM"Säger han igen och jag ler stort.
-"Tony Hawk"sSvarar jag och dom tittar på mig.
-"Skojar du med mig?"Frågar Liam efter ett tag och jag skakar på huvudet.
-"NEJ"Svarar jag surt och alla rycker till av min sura ton och blir nog GANSKA förvånade när jag reser mig upp och går där i från..Som jag alltid gör när jag blir sur.
 
Ur Harrys perspektiv.

OWW hon va SNYGG.
-"Tror ni hon kan skata?"Frågar jag killarna och alla skakar på huvudet förutom Niall och Liam som värkar tro på det för dom nickar.
-"Vi ber henne vissa klockan är ju bara 5"Säger jag och vi springer upp på det jag antar är hennes rum och det första man ser på hennes skriv bord är en bild på henne och Tony Hawk.
-Vi vill se dig skata"Säger Zayn och hon ler stort innan hon går fram till garderoben där hon öppnar och man ser typ 5 olika bräder...Hon kanske kan skata i alla fal?
-Kom nu då "säger hon när hon tagit ut en bräda.
Vi går ut på gatan och jag ser hur hon börjar göra massa triks seriöst jag skulle ALDRIG klara av det där hon är GRYYYYYMT BRA.
---------------------------
bildlöst och sista för i dag.....
Kommentera snälla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bäst <33

2012-10-03 @ 21:34:57
Postat av: Johanna

Mer <3

2012-10-03 @ 21:36:46
Postat av: Olivia

Så himla bra! Mer.. <3

2012-10-03 @ 23:27:01
URL: http://lovveonedirection.blogg.se
Postat av: läsare

meer gud fan va bra!!<3:))

2012-10-04 @ 06:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0