Kapitel 5 Skate Girl!

 
Ur Nicoles perspektiv.

Jag sa hej då till Emelie och Amelie på flygplatsen en vecka senare efter att jag fått veta allt jag visste inte att det kunde gå så fort med flytten.
-"PLANET TILL DUBLIN GÅR OM EN HALV TIMME"Säger en kraslig röst i högtalarna och jag reser mig och börjar gå mot gaten som jag ska til och som tur jag har så kommer jag SIST i kö som är EVIGT lång...Alltså har jag inte tur alls.
Jag skrattar åt min egen torra hummor och går ombord på planet som ska ta mig till Dublin Irland där jag ska ta tåg till Mullingar där jag visst ska bo.
-"Ursäkta men skulle jag kunna få komma förbi?"Frågar den lilla flickan som sitter bredvid mig på planet och jag nickar snabbt och reser mig och låter henne gå förbi och ser henne försvinna mot toaletten.
 
Ur Nialls Perspektiv.

Killarna har bestämmt att följa med mig till Irland så dom också får träffa min nya syster..eller kanske min gamla syster eller vad man nu ska kalla henne min syster.
-"Så Niall är hon snygg?"Frågar Harry för kansek 434 gången den här veckan seriöst jag har aldrig sett henne mer än på bil från när ho typ var 0.
-"Jag vet inte Harry"Svarar jag och han suckar igen som alla andra gånger jag svarat så.
-"Killar ni kan få dom här 3 dagarna som extra leedigt vi är klara"Säger Will och jag skinner upp i ett leende då kan vi åka redan i kväll.
-"Så vad säger ni om att vi åker till Irland i kväll?"Frågar Liam som han läst mina tankar och alla nickar och ÄNTLIGEN känns det som om jag ska få vara vanliga Niall Horan...Hoppas inte Nicole är ett fan det skulle vara lite konstigt om hon var det.
 
4 timmar senare:

Vi landar på Irland och går mot tåg stationen där för ungefär 3 timmar sen Nicole gick på ett tåg som tar henne till Mullingar.
 
Ur Nicoles perspektiv.
 
Jag kliver av tåget och ser en skyllt med mitt namn på kanske för att det inte var så många på tåget som skulle av här.Jag går ditt och ser en vacker kvinna och en  yngre man eller vad man ska kalla han bredvid.
-"Hej jag heter Nicole"Säger jag och hon ler stort.
-"Jagär Maura och det här är en av mina söner Greg"Säger hon och pekar på den manen/killen.Dom kramar om mig och jag känner mig redan välkommen det här kommer nog bli bra.
-"Kom så ska vi åka hem så ska du få se ditt rum"Säger Maura med ett leende och jag skrattar litte och hon ler bara större.
 

Kommentarer
Postat av: läsare

meer skit bra mer fort!!!!!!<33

2012-10-03 @ 21:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0