Kapitel 3 Skate Girl!

 
Ur Nicoles perspektiv.

Jag tittar mig i spegeln där jag står i en kort brun aktig klänning och ett par spetts skor.
Jag blev RIKTIGT nöjd.
Jag tittar på Emelie som har på sig en vit kläning som ärkort och ett par skor med palieter som sitter som storbrittaniens flagga.
-"Vi ser heta ut"Säger jag på skoj och Emelie spelar med på skoj och börjar hon med och skrattar det gör vi mycket.
Jag tittar mig en sista gång i spegel innan vi kliver ut ur rummet och går ner där Kims bil står och väntar på oss.
-"Så vad sägs som om du sover hemma hos mig"Säger Kim lite tyst i mitt öra och jag fnissar grymt tjejigt.
När vi kommer fram till huset så dunkar musiken på högsta volym och massa fulla ungdommar går runt i hela huset och jag vet redan nu att det kommer bli en grym kväll.
Vi kliver ut på dansgolvet och börjar dansa galet och det är så sjukt roligt.
 
När klockan närmar sig 2 är jag inte jätte full med det är därimot Kim.
-"Baby kom"Säger han och drar med mig in i ett rum och jag vet redan nu vart det här kommer leda och jag vill inte.
-"Kom"Säger jag och försker få han med uti rummet men han försöker i stället få av mig min kläning och jag puttar bort han.
-"Jag vill inte"Säger jag och han lyssnar inte och börjar röra mig överallt och det käns bara obehagligt att ha hans händer på min kropp.
-"Jag vill inte"Säger jag och rösten skär sig lite i slutet.
-"Käften"Väser han innan jag känner hur någon slår till mig och jag börjar gråta.Till min undsättning öppnas dörren och in kommer Emelie som inte häller är särskilt full.
Hon puttar bort honom och tar med mig ut ur rummet och jag skakar av tårarna som rinner ner för mina kinder.
Vi går ner för trotaren hem till Emelie som ligger närmast och jag känner över min kind jag fattar inte hur han kunde slå mig.
 
Ur Amelies perspektiv.

Jag vaknar av att jag hör hur dörren öppnas och massa snyftningar.
Jag springer er i hallen och ser Emelie med en gråtande Nicole.
-"Nicole hur är det?"Frågar jag oroligt och båda två börjar berätta om vad som hänt på festen och jag sitter stum hur kunde han gra så mot min underbar Nicole.
-"Du måste sova Nicole och sluta vara med han fattar du inte det han slog dig"Säger jag och hon nickar och jag är glad för att hon för en gångs skull faktiskt lyssnar på mig det brukar hon inte göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0