Kapitel 9 Life?

Ur Nialls perspektiv:

Det såg så kul ut när Amanda gjorde någonslags seger dans på golvet hon skuttade runt och värkade onaturligt glad.
Jag tittar på Harry och man ser i hans blick att han gillar henne men han vågar bara inte erkänna det.

När resten av killarna kommer in i köket ser jag hur deras ögon blir stora av att glo på Amanda.
-Vad har hänt(Liam)
-Joahnna åkte hem i dag(Jag)
Louis hakar snabbt på i Amandas seger dans det ser kul ut jag skulle också vilja testa allt slutar med att alla förutom Zayn ligger på golvet och skrattar.
-Seriöst killar ni är konstiga(Zayn)
-Jag håller med Zayn killar ni är konstiga och jag är fullständigt Normal(Amanda)
Hon kan inte hålla sig för skratt så hon börjar skratta allt vad hon kan och det gör ju värkligen saken bättre alla blir bara och skratta ännu mer hon är för sööt.

Ur HARRYS persketiv.

Jag måste berätta för Amanda hur jag känner jag bara måste det det är liksom ett måste jag vet inte vad jag gör om någon annan blir hennes kille jag kanske tappar kontrollen över mig själv det har faktist hänt en gång.
-Amanda ska vi bada?(Niall)
-JAAA BADA(Amanda)
Hon skyndar sig och hoppar i poolen med kläderna på hon är för gullig.
-Jag är på(Jag)
Jag springer efter och hoppar i och Niall är inte sent där efter.
-Jag älskar det här vattnet är så mycket roligare att bada i när man har klädder på sig(Amanda)
-Jaa(Niall)

Jag hör skratt från andra sidan staketet sen kommmer det en fotboll in i poolen.
En kille tittar upp och det är inte Mick han ler litte ursäktande.
-Ursäkta men kan ni slänga hitt min boll(Killen)
-Självklart(Amanda)
-Vänta Amanda är det du(Killen)
-Johan det var evigheter sen vad gör du här(Amanda)

Amanda och det där Johan snackar sjukt mycket och sättet han tittar på henne känns fel inget annat än fel och sättet hon ler mot han det är fel det med.
Hon ger han bollen sen hjälper han henne över staketet bara för hon ska spela fotboll med han och Mick jag som trodde att hon int ville ha något med Mick att göra nu sska hon helt plötsligt vara med han.
-Harry ska du med?(Amanda)
-Nej jag tror jag stannar här(Jag)

Jag blir besviken på att jag inte kan säga det till henne klockan är kanske 1 på natten och Amanda sover säkert redan me jag kan inte sova .
Jag hörs hur dörren öppnas och lite senare ser jag AMANDA komma in i mitt och Louis rum jag sätter mig upp och hon hoppar till.
-Vad gör du här (Jag)
-Jag kunde inte sova och du är så söt när du sover(Amanda)
Jag ser hur hon rodnar och hon är nog glad att det är mörkt annars skulle hon nog vetat att jag såg att hon rodna.
-Jag gillar dig Harry(Amanda)
Jag hade inte väntat mig det me jag ler stort av att få höra det.
-Jag gillar dig med Amanda(Jag)
Jag klappar på sängen och hon kommer och sätter sig bredvid mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0