kapitel 7 Life?

Ur Louis perspektiv.

Jag hör hur det plingar på dörren så jag går och öppnar det står en ung kille framför mig jag ler mot han.
-Hej kan jag hjälpa dig med något(Jag)
-Nej jag ville bara hälsa jag och min mamma har just flyttat in i huset bredvid(Killen)
-Jag är Louis och du är(Jag)
-Jag heter Mick(Mick)
-Kom med så kan du hälsa på dom andra(Jag)
Han följer med mig ut i köket där Mira och Amanda fortfarande liggeer på golvet och skrattar.
-Hej det här är Mick vår nya granne(Jag)
Mira och Amanda slutar gensat skratta och jag ser hur leendena försvinner när dom ser på killen.
Amanda reser sig snabbt upp och går ut ur rummet.
-Vad är det med henne(Jag)
-Mick(Mira)
Hon reser sig och springer efter Amanda undra vad dom har i mot Mick han värkar som en Schysst kille.
-Hej mick Jag är Liam och det här är Niall,Harry och zayn(Liam)
-Trevligt att träffa er(Mick)
-Och dom där två tjejerna är..(Jag)
-Amanda och Mira jo jag vet de(Mick)
-Känner ni varandra?(Jag)
-På sätt och viss(Mick)
Jag nickar och jag ser hur Harry,Liam och Niall reser sig och går till Amandas rum.

Ur Amandas perspektiv.

Vad fan gör han här dom måste seriöst skoja med mig det här måste vara en mardröm en hemsk sådan.
Mira sitter och håller om mig och vad ska jag göra jag vill inte gråta men tårarna bara rinner han är ett svin.
Jag ser hur dörren öppnas och Niall,Harry och Liam kommer in.
-Hej hur är det(Niall)
-Varför gråter du?(Liam)
-Han är ett jävla svin(Mira)
-Du menar att det är den Mick som sårade dig så många gånger(Harry)
Jag nickar och han reser sig upp och går ut .

Ur Harrys perspektiv.

-Öj Louis kom hitt jag måste snacka med dig(Jag)
-Hazza boobear jag kommer snart ajg ska bara vissa Mick poolen(Louis)
-Nej kom nu (Jag)
Jag hör hur Louis ursäktar sig sen kommer har ganska sur in till mig.
-Varför så oartig och så brotom han värkar ju så snälla skulle inte ha något i mot att lära känna han(Louis)
-Du vet väl att den där killen han sårat Amanda aldeles för många gånger(Jag)
-Du skojar med mig är det den där killen Amanda hatar så(Louis)
Jag nickar och han går argt ut ur huset bort till Mick.

Ur Louis perspektiv:

-Jag vill att du lämnar vårt hus nu omedelbart Mick och kom aldrig mer tillbaka(Jag)
-Vad snackar du om Louis vi är ju polare(Mick)
-Nej för jag är kompis med Amanda och du har förstört hella hennes liv och en riktig vän skulle alrig hänga i hop med så dåligt folk(Jag)
-Kom igen Louis du tror väl inte att jag skulle såra henne igen jag är bra för henne det var ju för i helvete kanske 2 år sen jag låg med Linn(Mick)
Jag ser hur Harry rycker till när han säger namnet Linn jag vet om Harrys och Linns grälande och skit och att Linn gick och låg med andra och att det faktist inne höll den  här killen Mick.
Jag kör ut Mick ur vårt hus han värkar vara snäll me han är igentligen dum i huvet.

-Louis jag går ut tar med mig nyckel kommer nog hem sent(Zayn)
-Okej Zayn ta bara hand om dig och ring om du vill att jag hämtar dig(Jag)
-Ja mamma(Zayn)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0