Kapitel 6 Life?

Ur Amandas perspektiv:

Jag fattar inte vad det är för vits med att fira min födelsedag jag vill inte bli påmind om att jag inte har det perfekt som när jag var 10.
Jag går in på mitt rum och tar fram datorn men jag loggar inte in på Facebook för där vet jag att jag bara fått massa grattis och frågan om hur jag har det med att bo hos one direction efter som varenda jävla kille i detta hus har twittrat om mig.
-Hallå vad gör du då?(Liam)
-Liam hej trevligt att du knackade också(Jag)
-Sorry för det men jag undra om du kan vissa mig någon bra svensk artist(Liam)
-ULRIK MUNTHER här kommer vi(Jag)
Liam tittar konstigt på mig när jag slår på "Fool" med Ulrik Munther han börjar nyna med sen sjunger han med lite.
-Haha Liam du kanske får en ny idol(Jag)
-Han är ju bra finns det fler låtar?(Liam)
Jag går bort till min väska och käner Liams blick i ryggen jag tar upp Ulrik skiva och ger den till han.
-Här lyssna på den här det är några låtar med han(Jag)
Liam ler och gå sedan ut.

När vi ska äta senare på dagen så har vi beställt kina mat bara för att Mira avslöjade att det va min favorit.
-Hur fan kan du äta med pinnar Amanda?(Niall)
Han reser sig upp och går i väg.
-Vart ska du Niall(Mira)
-Hämta en gaffel det går ju inte att äta med dom jävla pinnarna(Niall)
-Kan du ta med en åt mig jag är också ur usel på´det häR(Mira)
Niall kommer tillbaka lite senare med två gafflar ger den ena till Mira.
Liam sitter och nynnar på "Soldiers" och jag börjar fnissa och alla glor på mig.
-Vad fnissar du åt Amanda?(Harry)
-Liam han nynnar på "Soldiers" med Ulrik Munther(Jag)
Mira skinner upp när jag säger Ulrik Munther och reser sig upp och ställer sig på stolen.
-EN GÅNG MUNTHER ALLTID MUNTHER(Mira)
Jag får världens skratt anfall och slänger mig ner på golvet och sen börjar  Mira sjunga på "En vanlig dag" och jag hakar på killarna fattar ju inget efter som den är på svenska dom bara glor på oss där vi ligger på golvet sjuger på ågot konstigt språk enligt dom.

Ur Harrys perspektiv.

Dom ligger på golvet jag tittar på Zayn som är helt inne i sin mobil han värkar inte märka den lilla skratt atacken på golvet för det enda han gör är att glo på mobilen.
Liam ställer sig upp och börjar sjunga på One Thing och vi andra hänger på jag vet inte varför men kanske för att Mira och Amanda sjuger på sitt språk så sjunger vi på vårt fast det förstås det är ganska vanligt att man sjunger på engelska.
Niall börjar sjunga på irlänska och alla brytter ut i skratt förutom Niall da som står där och sjunger.Han ler med hella ansiktet medans han sjunger Amanda skrattar och jag blir helt var inom brods jag vill bara kyssa henne..Nej så får jag inte tänka hon kanske är intresserad av någon annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0