kapitel 5 Life?

Ur Amandas perspektiv:

Jag går bredvid Harry med ett stort leende på läpparna jag vet inte varför men det känns så bra att ha han där bredvid mig det kanske är så att jag håller på att bli kär i Harry Styles vilket jag tror många andra 16 åringar är.
-Vad tänker du på nu då Amanda?(Harry)
-Dig(Jag)
Fan jag sa det där utan att tänka mig för fan fan fan nu har jag gjort bort mig helt.
-På mig vad tänker du på när du tänker på mig då(Harry)
-Hur man kan ha så kryulligt hår utan att störa sig på att alla vill röra det(Jag)
Haha Harry och jag börjar skratta det va en så urdålig tanke men det va det förta som kom upp i mitt huvud när han undrade det så då var det ju det jag tänkte på.

När vi kommer tillbaka så har alla gått och lagt sig vi tittar på klockan och ser att den vissar halv 2 vi börjar fnissa igen oh det roliga är nog att vi inte har drukigt utan vi kommer komma i håg det här i morgon och skratta lika mycket då hoppas jag.

Ur Harrys perspektiv:

Jag tittar mig i spegeln innan jag går och lägger mig det ända som finns i min hjärna är AMANDA hennes skratt,leende,ögon och hennes underbara röst.
Sluta Harry du får inte tänka på Amanda på det sättet det skulle aldrig funka och tänk på att om nni bråkar så kanske det är adjö Amanda så är hon borta i sverige och kommer aldrig tillbaka jag vill ite förlora henne men jag kan inte kalla henne min för hon är inte min.

När jag vaknar nästa morgon så hör jag hur Mira och killarna stökar runt i köket så jag går ditt och det jag får se då är ganska konstigt dom står och bakar tårta.
-Vad gör ni killar?(jag)
-Vi bakar svensk tårta med jordgubbar till Amanda(Niall)
-Va fyller ho år idag?(jag)
-Ja sa ho inget om det till dig hon fyler 17 år i dag(Mira)
-Men hur kan hon glömt säga det(jag)
-Hon har inte glömt det hon vill inte att ni ska veta det hon hatar att fylla år hon tycker inte om att bli äldre hon skulle helst vara 10 för evigt då man inte hade några problem och hennes pappa fortfarande bode hos henne(Mira)
-Hur kan man inte gilla att fylla år man får ju tårta(Niall)
Vi alla skrattar innan vi hör steg i trappan och Amanda kommer in i köket.
-NEJ MIRA JAG VILL INTE FIRA MIN FÖDELSEDAG OCH DDET VET DU SÅ SLUTA SNÄLLAA(Amanda)
Alla skrattar åt henne när hon går sur ut ur köket hon är för gullig den tjejen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0