Kapitel 4 Life?

Ur Amandas perspektiv:

Vi ringde och beställde pizza och alla värkade vara väldigt glada men jag kunde inte släppa det där med att Harry och Linn hade det svårt för att Harry brukade ju vara så perfekt eller i alla fall har jag hela tiden trot att han va perfekt.
Jag sätter mig i soffan och kommer och tänka på att jag måste se förjävlig ut och ingen har nämnt det.
Jag går till badrummet och tittar i spegeln och får nästan en chock när jag ser hur jag ser ut allt smink är utsmetat och mitt hår ser ut som ett kråk bo men inte orkar jag bry mig jag är ju bara hemma ingen ska bry sig i hur jag ser ut.
-Amanda ska vi se på film?(Mira)
-Kan vi se på "Jag saknar dig" jag älskar den filmen snälla och jag har inte sett den sen du och jag hade filmkväll senast(jag)
-Jaja jag älskar ju den med(Mira)
Vi går ut i Vardagsrummet och killarna kommer in med pizzan och alla glor på film fodrallet jag håller i och fattar og inte vad det står.
-Vad är det där för en film(Harry)
-En svensk som jag älskar den heter "Jag saknar dig" vi ska ha engelsk text så ni fattar(Jag)

När filmen är slut så har alla gråtit men mäst grätt nog Louis och Niall dom satt och grätt och hulkade mycket.
-Ni är för söta killar att ni kan gråta så mycket åt en film visste jag inte(Mira)
-Men hon dog ju och stefan bara dissade Tina vilket jävla svin(Niall)
-Jag tänker gå en promenad någon som ska med?(jag)
-Jag följer med(Harry)
Jag ler uppskattande till han innan jag går in i badrummet och frächar upp mig lite drar en borste genom håret och sköljer av mig jag vill ju inte se ut som ett vrak när jag går ut.
-Kommer du Harry?(Jag)
-Jaja ska bara(Harry)
Jag fnissar lite det är så gulligt att han ska bara gör det innan han gör något annat han är för göllig.

Jag och Harry går ner för gatan och det enda jag kan tänka på att det finns miljoner av tjejer som skulle göra vad som helst för att byta plats med mig för en dag att få bo med One Direction är kanske typ tussentals tjejers största dröm och jag får skuld känsler för att jag som inte äns visste vilka dom va fick göra det.
-Vad tänker du på?(Harry)
-Hur jävla många tjejer som skulle vilja byta plats med mig just nu(jag)
Harry fnissar till och jag kan inte heller hålla mig för skratt det är igentligen inte roligt men allt blir liksom roligare när man går me Harry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0