Kapitel 3 Life?

Ur Harrys perspektiv:

Jag klarade inte av att se Amanda så här jag vet att jag va elak i början när hon kom det kanske var för att hon va söt och jag inte ville bli kär eller för att jag var rädd att bli sårad men nu vet jag inte vad jag ska ta mig till hon är en underbart snäll tjej mot alla och hon är inte snäll mot mig för jag var otrevlig mot henne.Hon fick sen fel början med mig om hon fick träffa den Harry Styles som jag igentligen är så skulle hon inte ha gjort så hon skulle säkert sitta och skratta med oss och hon skulle nog inte ha något i mot att vi va kända.

Jag går in till henne och ser henne sitta på golvet vid sängen med knäna uppdragna.
-Hej Mira berätta om den där Mick(jag)
-Och vad vill du ha sakt med det? vill du att jag ska säga men Harry jag tror inte du är som dom andra jag älskar dig för i så fal har du kommit helt fel(Amanda)
-Nej jag förväntar mig inte att du ska säga det jag vet hur det är att bli sviken jag blev det av en tjej jag va tillsammans med för någa år sen hon hete Linn och va värkligen jätte snäll men ho va bara tillsammans med mig för jag var populär i skolan sen när jag inte ville ligga med henne så gjorde hon slut men nu när jag är känd försöker hon att få mig att bli tillsammans med henne igen(Jag)
-Hazza tack(Amanda)
Sa hon just Hazza jag tror seriöst mitt hjärta hoppade över ett slag när hon sa det jag vet inte varför men jag kanske börjar bli litte kär i Amanda Pauls nya dotter eller vad man ska säga.
Jag kramar om henne och jag reser mig upp för att gå.
-Snälla stanna(Amanda)
Jag sätter mig ner bredvid henne igen och hon ler innan jag vet ordet av så kommer Louis in i rummet och ser helt rasande ut.
-Amanda rör inte min pojkvän(Louis)
-Jag lånar han bara för att ha någon att snacka med du kan också få sitta här om du vill(Amanda)
Louis mjuknar och sätter sig bredvid mig och ler med sitt tand leende.
-Ni beter er som små barn seriöst(Mira)
Hon sätter sig bredvid Amanda och efter henne kommer rästen av killarna så helt plötsligt sitter vi alla här nere på golvet.
Jag ser att Niall och Mira byter blickar OFTA och Niall har inte tjatat om mat en endå gång och det är förvånande för seriöst det gör ahn typ gämt när vi alla sitter samlade.
-Jag är hungrig kan vi inte äta(Amanda)
-DU sluta ta mina repliker det är alltid jag som är hungrig först(Niall)
-Men du sa ju det aldrig du satt ju bara och glode på Mira så snälla låt mig säga det(Amanda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0