Kapitel 27 Just one dream

Ur Harry perspektiv.
 
Jag började skratta och Fridas underbara skratt hakade på mitt skratt.
-Ska vi gå och göra frukost(Jag)
-Jag årkar inte resa på mig(Frida)
Jag gick fram till den klagande Frida och lyfte henne över axeln och gick ner medans hon spratlade.
-Harry jag ber dig genast släppa ner mig(Frida)
-Tuvär Frida det där funkar inte på mig(Jag)
 
När jag släppte ner henne tittar hon mig i ögonen och innan jag vet ordet av har jag lutat mig fram och kysst henne och jävlar vad jag får fjärilar i magen.
Jag älskar känslan jag får när jag kysser Frida.
-Frida jag gilar dig värkligen(Jag)
-Jag gillar dig också(Frida)
Jag lutar mig fram och kysser henne igen och känner tt stygn av sorg när jag kommer på att det bara är 6 dagar kvar innan hon åker hem igen.
-Harry jag kommer sakna dig sen när jag åker hem(Frida)
Det är som om hon kan läsa mina tankar hon är helt underbar.
-Jag kommer sakna dig med jag får komma och hälsa på och du får komma hit oftare(Jag)
Hon nickar och jag är så himla glad att hon inte hatar mig jag gillar henne värkligen om det inte hade vart så tidigt skulle jag säg att jag älskar henne.
 
Ur Nialls perspektiv.
 
Jag och Mathilda somnade ganska snabbt i går men Mathilda var världigt orolig för Frida men jag är säker på att allt är bra Harry är ju med henne och inte tror jag att Jens kan göra Frida illa så länge Harry är med.
-Niall ska vi ringa Frida(Mathilda)
-Gör det du(Jag)
Hon tar upp sin mobil och slår in ett nummer jag anntar att det är Fridas efter som det är det normalaste om man säger "Niall ska vi ringa Frida " och jag svarar "Gör det du"
 
Jag står och fixaqr frukost när Mathilda kommer ner med världens största leende.
-Gissa vad(Mathilda)
-Vad(Jag)
-Harry lyckas charma Frida är jag förvånad......NEJ(Mathilda)
-Så dom är ett par nu(Jag)
-JAPP(Mathilda)
Vi börjar dansa runt och när vi kommer på att vi gör det börjar vi att skratta och jag älskar Mathildas skratt.
-Min mamma kommer hem i dag jag kanske borde snacka med henne om att jag ska flytta hitt(Mathilda)
-Det är nog en bra ide annars kanske hon får en liten chock(Jag)
Vi börjar skratta igen och jag bara älskar att vara med Mathilda.
-Föresten Mathild ajag har träffat en av dia vänner från sverige Lovisa det var ett atg sen det va när du åkt till Frida hon är snäll(Jag)
-Niall och det kommer du på nu(Mathilda)
-JA(Jag)
 
Ur Lovisas perspektiv.
 
Jag vet inte hur det här kan låta men jag vet att Harry Styles har en ny tjej som bor i irland och ska åka hem snart och då ska jag till London och va med Mathilda och jag ska få Harry Styles att bli min til vilket pris som hälst.
Jag måste låta hemsk men jag måste ju få han på något vis han älskar mig det är bara det att han inte inset det än.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0